Ga naar inhoud

bernard

Lid
  • Aantal items

    1.798
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over bernard

  • Titel
    Lid

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    Geen Info

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Geen Info

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Ik heb mijn zoon nog eens gehoord , en die had het ook over net als Stegisoft al zei , dat ik met wifi verbonden was . En ndat was voldoende . Mijn zoon had ook nooit anders gedaan Dus wil ik mijn dank aan jullie brengen , en had nu graag het slotje er op .
  2. Nee , dat niet , Maar ik wil het graag zo simpel mogelijk houden . En daarom vroeg ik of ik de tom tom nu gewoon kon gebruiken en updates doen En dan ben ik al weer blij en een tevreden mens
  3. Nee , ik heb geen tablet . We nemen meestal wel de laptop mee . Maar ik begrijp nu wel ongeveer hoe het allemaal werkt , dus zullen wij het gaan doen met Maps op de telefoon , en onze Tom Tom En als we gaan , dan hebben we vakantie en doen het lekker rustig op ons gemakkie Ik wil jullie bedanken voor de hulp, en doe het slotje er maar op
  4. Dus hij is nu zo als het moet zijn . En als TomTom zegt dat er Updates zijn , dan kan ik dat rustig doen ? Maar dat moet dan wel thuis gebeuren , waar ik mijn wifi heb ?
  5. Na herhaalde pogingen nu wel , maar volgens mij gaat dit voor de smartphone En ja , dat gaat natuurlijk ook wel , maar het is allemaal een beetje kleiner En dan kun je wel iedere keer als je wilt uivergroten , maar mijn vrouw is niet zo bedreven met dit soort dingetjes Dus voor mij mag dit wel op slot
  6. Deze site is voor mij niet bereikbaar , wordt er gemeld
  7. Als ik verder ga klikken komen deze beelden Misschien handig om te zien ?
  8. Wil je deze vraag als niet verstuurd zien ? Ik denk dat ik een blackout had , want dit had ik natuurlijk ook zelf kunnen bedenken Sorry , maar in ieder geval dank voor het antwoord En nu maar snel op slot 😅
  9. Is dit de bedoeling ? Ik had eerder de knop gevonden van : Wachtwoord invullen , maar als ik dan het wachtwoord intoets welke ik ook op mijn telefoon gebruik dan krijg ik de mededeling : mislukt Nu kan het zijn ( denk het niet ) dat ik een typefout gemaakt heb En dan is nu zo , dat ik : ,, wachtwoord intoetsen ,, ook niet meer kan terug vinden
  10. Kan ik als we met de camper gaan reizen naar Frankrijk ook Google Maps raadplegen ? Het zou leuk zijn als mijn vrouw onderweg met laptop voor zich , kan zien welke route we gaan doen
  11. ik kom wel iets verder Het is nu zo dat ik bij instellingen wifi op het scherm staat : Wifi Beschikbare netwerken Ziggo ........... verbonden Daaronder staat ziggo wifi verbinding mislukt En dat is het probleem nu nog
  12. Misschien helpt ons het volgende verder : Ik heb op het toestel op wifi gedrukt , en daar staat dan : beschikbare netwerken dat ik verbonden ben . Maar hoef ik dan geen wachtwoord meer in te vullen , zoals dat met de smartphone is ?
  13. 🤣🤣 Ja hoor , : Pagina niet gevonden . Dus dit kan ook nog
  14. En is het verstandig om nu een backup te maken ? En hoe doe ik dit ?
  15. Mijn zelfvertrouwen is op di gebied niet zo erg groot he . Dus heb ik de Tom Tom meegenomen naar de Media markt winkel . Ik ben daar naar de technische info balie gegaan , en heb mijn probleem uitgelegd En het draait weer , Volgens mij hebben ze eerst met een paperclipje het toestel gereset , en daarna naar fabrieksinstellingen , maar ik kon natuurlijk niet alles volgen En vervolgens hebben ze de kaart van West Europa er op gezet , en dat duurde een paar uurtjes . Maar nu moet ik het toestel dus aansluiten op WIFI Bij instellingen op de TomTom
×
×
  • Nieuwe aanmaken...