Ga naar inhoud

Opnieuw problemen met Google Chrome op de tablet.


Betje

Aanbevolen berichten

Gast fcbbrugge

 

Zojuist heb ik alleen bij "Instellingen" de "Updates verwijderen" aangeklikt.

Op de vraag of ik Chrome naar fabrieksinstellingen terugvoeren, heb ik dit aangeklikt en................zowaar het werkt.

We hebben al vorderingen gemaakt he ;) Chrome werkte bij mij normaal...maar heb ook eens die updates verwijderd..en werkte ook nog ....maar ben geen Chrome gebruiker ook niet in Windows!

 

Sommige programma's vragen met welke browser ik het programma wil openen.

Nu heb ik daarvoor Mozilla Firefox aangeklikt en Altijd.

Hoe kan ik dit ongedaan maken en het weer via Chrome laten lopen ?

Terug Chrome aanvinken denk ik....

 

Wat gaat je doen met Mbam?Laten staan of verwijderen?Indien je Mbam behoud...denk er aan dat hij bij iedere opstart van tablet één scan uitvoert...duurt 5min bij mij....maar je kunt instelling doen op bepaalde dag en uur dat hij moet scannen..als je het niet vind zal ik het proberen uit te leggen!!!

 

 

Tevens waar klik ik aan, dat Chrome geen automatische update mag uitvoeren ?

Daar heb  ik op het moment geen antwoord op...welke versie zie je nu staan bij app info van Chrome ?hier is het nu 46.0.2490.76

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

Ik heb automatische updates uitgeschakeld bij mijn apps.

Vind ik eerlijk gezegd niet zo goed idee...toch beter je toestel uptodate houden!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Betje,

Heb je nog vragen?

Indien je hier verder geen vragen meer over hebt mag je het onderwerp afsluiten via Modereer onderwerp-> sluiten.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.