Ga naar inhoud

[OPGELOST] FTP vraag


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een website online staan bij telenet.

Nu heb ik alle gegevens van mijn nieuwe host (alfahost) maar hoe zet ik mijn website van telenet nu over naar alfahost ?

Heb gebeld naar alfahost en ze vertelden dat ik met mijn ftp moet inloggen op alfahost en dan mijn bestanden uploaden naar de map public html.

Ik ben dan wel vergeten te vragen hoe ik met mijn ftp inlog op alfahost.

Ik heb mijn ftp opgestart maar daar kan ik niet vinden hoe ik verander van telenet naar alfahost ?

en eens veranderd wat vul ik dan juist in alfahost.be of moet de Test Page for the SSL/TLS-aware Apache Installation on Web Site ervoor komen te staan ?

Ik kan nu ook terug bellen naar alfahost om dit te vragen maar ik wil die mensen niet opzadelen met al mijn NOOB vragen en dus vraag ik het hier eerst eens. xD

Alvast mijn dank

EDIT : Ik werk met FTP-LE die nu toch al een 8 tal jaar op mijn pc staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Intussen gevonden waar ik van host kan veranderen :rolleyes: een blinde kon het zien :stupid:

Maar als ik daar intyp alfahost of www.alfahost.be of http://www.alfahost.be krijg ik geen connectie.

Wat vul ik daar precies in ???

EDIT : ik heb toch maar gebeld met alfahost en het is dus opgelost, de website staat online oeffff

Dit mag hier dus op slot.

En ik ga mijn zweet gaan afdrogen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.