Ga naar inhoud

problemen met woorden op de site


odil

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben bezig een website aan het maken maar er schijnt een probleem te zijn met het woord een of één ?

Ikzelf zie er niets van op mijn pc maar ik kreeg net mail dat het woord één niet gezien wordt ?

Niet letten op de site want die is nog in aanmaak.

Ook niet letten op de broncode want er staan veel fouten in en die probeer ik er uit te krijgen want mijn htlm kennis is maar povertjes, maar ik kom er wel.

zijn er nog die problemen hebben om woorden of letters te zien ?

En wat kan ik eraan doen.

hier de link : Gucci

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan één gewoon zien zoals het hoort,

zowel in FF als in IE7, mss heeft degene die je mailde een andere browser die de charset die jij gekozen hebt niet kan lezen...

ik weet het niet zeker, heb er afgelopen week zelf ook last mee gehad, heb dit kunnen oplossing door een andere charset te gebruiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik has vzw anti broodfok een mail gestuurd om te vragen of ik van hun site een klein stukje tekst mocht overnemen in ruil voor een link op mijn site en toen ik het stukje tekst op mijn site liet zien dan maakte hij er mij attent op dat één niet kon gelezen worden.

Tja als dat maar bij weinig mensen gebeuren moeten ze ofwel dat woordje niet lezen ofwel veranderen van browser xD

Moest het bij iedereen zo zijn dan kon ik er iets aan doen.

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.