Ga naar inhoud

Weergave van foto's aanpassen


Sekke

Aanbevolen berichten

Beste,

Van zodra ik op mijn laptop een opgeslagen foto open uit eender welk bestand (bv mijn documenten of afbeeldingen) verschijnt die foto op een scherm waar men links bovenaan op 'Alle foto's weergeven' kan klikken. Met één klik daarop wordt meteen de volledige foto-verzameling weergeven. Is er een mogelijkheid om dit aan te passen en/of te vergrendelen ? De optie "instellingen" op dit scherm helpt mij niet en ook via 'google' vind ik hier geen oplossing voor. Hopelijk kunnen jullie mij hier helpen. Alvast bedankt, vriendelijke groeten.  

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

begrijp het probleem niet goed.  Dat is nu net de functie van die knop dat je dan je verzameling kan zien.  indien je dat niet wil...druk niet op de knop !

 

Je kan natuurlijk er ook voor kiezen om je foto's met een ander programma te openen : bv window's fotovieuwer of iets anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.