Ga naar inhoud

php bestand openen


Gast

Aanbevolen berichten

Tja, ik heb notepad gedownload op eerste manier, staat snelkoppeling op bureaublad, alleen kan ik de toepassing niet terugvinden als ik dat php bestand wil openen

post-6732-0-74038200-1463168163_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet niet hoe je het deed, maar

1 als ik het in Wordpad ('k heb geen Notepad) open, krijg ik een boel tekst te zien

 

2. als ik het in mijn browser open (offline) krijg ik een soort inschrijvingspapier te zien.

 

 

Maar ik denk dat ik je vraag verkeerd verstaan heb: ik dacht: 'hoe krijg ik het open' betekent: laat me zien wat in het bestand zit (zoals je een tekstbestand opent)

duseuh..: wat wil je eigenlijk en van welke site heb je die index.php gehaald (en hoe?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het was eigenlijk een vraag van mijn dochter waar ik ook niet meteen een antwoord op had, je had de vraag niet verkeerd begrepen, met de link die ze naar mij doorgestuurd had kreeg ik enkel in kladblok zowat onduidelijke tekst te zien zoals gisteren in bijlage vermeld, met nu dezelfde link te openen via notepad (maar die stond gisteren nog niet bij de mogelijkheden om het bestand te openen, nu wel) is het een beetje leesbaar geworden zoals telefoonnummer e.d., idem voor word pad zoals bij Uzelf waarschijnlijk, ze zoekt een puppie duitse herder, in bijlage de eerste website waar ze eerst op geklikt heeft en daarna de link die aangeklikt is om tot dat php bestand te komen, nu, op zich kan ze nu telefonisch contact maken met betreffende persoon, het bloijft natuurlijk wel zo dat die link nu niet bepaald echt leesbaar is, ik zal die eigenaar daar ook eens attent op maken

post-6732-0-71917200-1463225251_thumb.pn

post-6732-0-89155600-1463225284_thumb.pn

post-6732-0-50792200-1463225309_thumb.pn

post-6732-0-84585300-1463225363_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook eens naar die site van die honden gewandeld maar ik vind niet de link naar die php.

Waar heeft zij / jij op geklikt?

 

Wèl krijg ik dus - als ik naar http://vanrowey.be/ ga - ook een php te downloaden - en ik denk dat het dààr fout zit, want een php downloaden is euh... 'niet gebruikelijk' ...

 

Maar dus: waar moet je op klikken om aan die link naar de php te geraken?

 

(want ik begin te denken dat ofwel die site foute linken geeft, ofwel dat jullie op die site ergens iets fout doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, in feite heb ik mijzelf ook niet goed uitgedrukt :frown:,  dochter had  die website  http://vanrowey.be doorgestuurd en als ikzelf er op klikte kreeg ik onmiddellijk dat php bestand dat ik zelf dus ook niet op een deftige leesbare manier open kreeg, werd al iets leesbaarder (nu ja :blush: ) door inderdaad het door U vermelde notepad en wordpad, ben nadien zelf eens gaan surfen en kwam op andere website terecht (zie bijlage) daar staat die website dus ook op en datbedoelde ik met die link aanklikken op die website, kort samengevat, het is inderdaad maar een rare manier om je website zo in te stellen, zal zoals gezegd eigenaar daarvan eens op de hoogte brengen, met oprechte dank voor uw hulp en excuses voor de wat onhandige informatie, ik heb uiteindelijk weeral wat bijgeleerd :top:

post-6732-0-70658000-1463236855_thumb.pn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.