Ga naar inhoud

video kopiëren naar usb stick


vxvk

Aanbevolen berichten

Ik heb een video van wmv geconverteerd naar mp4. De video doet het prima en ik heb een back-up gemaakt op een losse harde schijf.  Nu wil ik het bestand aan iemand geven maar ik kan de video niet kopiëren naar een usb stick. Het bestand is bijna 6 GB en mijn usb stick heeft 8 GB. Ik heb ook geprobeerd om het bestand te kopiëren naar een usb stick met 16 GB maar in alle gevallen wordt een foutmelding gegeven, namelijk dat er niet genoeg ruimte is op het beschikbare medium. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Ik werk met Windows 10. Vast bedankt. Gerda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is je USB-stick geformatteerd in FAT32 en daar is de bestandsgrootte beperkt tot 4 GB. Formatteer je stick in NTFS (In verkenner rechtsklikken op USB-stick - formatteren... - bestandssysteem = NTFS). Let er wel op dat de stick leeg is, want alle bestanden erop worden gewist.

Mvg,

Nokiaprox

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.