Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

chipeter

menubalk vast zetten

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb al uren vergeefs gezocht naar een oplossing voor volgend probleem, u kan betreffende website op volgend adres terug vinden:

http://www.spinibo.be/schoolwebsite/krokegem.html

In "div" main bevinden zicht volgende "div"s: "div" data_left, "div" data_right en "div" data_middle. In deze laatste "div" bevindt zich een menubalk waarmee ik een probleem heb.

Namelijk de hoogte van deze menubalk wordt beïnvloed door "div" data_left. Hoe meer data er wordt geplaatst in "div" data_left, hoe hoger mijn menubalk wordt wat uiteraard niet de bedoeling. Deze zou een vast hoogte moeten behouden ...

Kan er mij asjeblieft iemand hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Ps: voor de zekerheid heb ik betreffende css-bestanden mee verzonden

index.css

menu.css

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.