Ga naar inhoud

Beeldscherm hapert


Yannickb

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Ik heb recentelijk problemen met het beeldscherm van mijn laptop.

 

Aanvankelijk kreeg ik bij het opstarten namelijk geen beeld meer en bleef het scherm onveranderd en compleet zwart . Ik heb de laptop nadien binnengebracht bij de lokale computerwinkel en het bleek dat het probleem bij mijn moederbord lag.  Ze hebben dit hersteld, maar nu hapert het beeld soms (1/per dag) als ik een video bekijk of muziek afspeel en komt er uit de boxen een blijvend haperend geluid. Aangezien het beeld volledig vastloopt, moet ik op de aan/uit-knop drukken om mijn laptop terug te gebruiken.

 

Ik merk verder geen andere problemen op zoals oververhitting,... Het enigste dat is veranderd is een update naar Windows 8.1 en daarom vroeg ik af mijn besturingssysteem wel compatibel is met de hardware. Vooraleer ik terug ga naar de winkel, wou ik eerst kijken of ik misschien met jullie hulp het probleem kan oplossen.  In bijlage vinden jullie alvast een foto van het haperend beeldscherm.

 

Alvast bedankt,

 

Yannick

 

 

 

 

 

 

14081239_1135070879872284_575807009_n.jpg

dxdiag1.PNG

dxdiag2.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.