Ga naar inhoud

Nieuwe (game) PC


Gast Supertjap

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil graag een nieuwe Computer kopen...

Ik wil er goed op kunnen gamen met ong 600 euro zonder toetsenbord,muis,speakers en scherm en 750 met alles erop en eraan

Voor de VIDEOKaart

Ik wil alle spellen zowiezo op medium kunnen spelen, dus fifa 09, COD 5 etc mogen geen probleem zijn.

Ik wil ook Minstens 500GB opslag

Verder hoop ik dat iemand een goede pc kan samenstellen

Bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zal ff een lijstje maken voor je met aan te raden hardware, tones.be voor de hardware onderdelen, voor de muis, keyboard, extra hd's en scherm 1 adres: mediamarkt ;)

moederbord: MSI P45 NEO2-FR DDR2 Socket 775 Intel® P45 :: Tones.be (119,9)

cpu : INTEL Core 2 Quad Q9550 45NM 2.83 Socket 775 Boxed :: Tones.be (279)

graka: MSI R4870-T2D1G 1024MB GDDR5 PCI Express :: Tones.be (290)

ram: CORSAIR Twinx DDR2 4096MB PC6400 XMS2 (2X2048MB) :: Tones.be (60)

voeding: ANTEC 850W Truepower Quattro :: Tones.be (166)

hd: WESTERN DIGITAL 1000GB-fyps 16MB SATA300 7200RPM 24X7 1.2MILJ Mtbf Power Saving :: Tones.be (180)

totaalprijs: (zonder kast 30 euro extra): 1094

dit is gewoon een configuratie, je kan alles zelf wijzigen zodat de totaalprijs lager ligt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goedkopere game pc wil dan moet je werken met een amd processor en een grafische kaart van ati. Ik heb nu een amd athlon 64 x2 4600+ 2.4 ghz 2gb ram en een grafische kaart van ati (radeon hd van 1gb grafisch geheugen)

is veel goedkoper dan de hardware van intel en nvidia maar ik kan bv gta 4 perfect draaien (op 'high' )

het is maar om te zeggen dat je niet altijd naar de hoge prijzen moet kijken voor een goede gaming pc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie kan een pc samenstellen, waarmee ik games als FIFA 09 enzo zonder enige problemen kan draaien... een stille pc.. en ong 320GB ofzoo

Ik moet kunnen downloaden etc

Ik hoop dat iemand ff wat kan doen voor me

Danke Schön

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal hier de eerstkomende tijd echt wel mee vooruit kunnen.

eventueel kan je er voor kiezen om 100 euro meer uit te geven en in plaats van voor een e7400 voor een intel e8400 te kiezen

en om de videokaart van de ati 4850 te verhogen naar de ati 4870

dan zou het er zo uit komen te zien

er zit 640GB in het systeem, kost eigenlijk nog maar vrij weinig tegenwoordig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.