Ga naar inhoud

Nieuwe (game) PC


Gast Supertjap

Aanbevolen berichten

Ik wil een opmerking op Yannick zijn pc:

Als je bv geen Lian Li kast neemt en die dure voeding maar bv Antec Sonata, kost 100 euro, er is een 500W (zéér goede voeding) bij geleverd.

Bespaar je dus 62 euro, en dan kan je bijna Phenom II systeem kopen wat toch weer stuk sneller is (quadcore)

Zoals Yannick zegt kan je kan hiermee CoD5 en Fifa 09 op High draaien met redelijk hoge resoluties en AA.

Ik heb zelf een HIS HD4850 even gehad, en dat loopt echt als een tierelier icm met Phenom II (dragon platform dus, ja ik ben echt helemaal voor AMD!:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil een opmerking op Yannick zijn pc:

Als je bv geen Lian Li kast neemt en die dure voeding maar bv Antec Sonata, kost 100 euro, er is een 500W (zéér goede voeding) bij geleverd.

Bespaar je dus 62 euro, en dan kan je bijna Phenom II systeem kopen wat toch weer stuk sneller is (quadcore)

Zoals Yannick zegt kan je kan hiermee CoD5 en Fifa 09 op High draaien met redelijk hoge resoluties en AA.

Ik heb zelf een HIS HD4850 even gehad, en dat loopt echt als een tierelier icm met Phenom II (dragon platform dus, ja ik ben echt helemaal voor AMD!:-))

Kan je deze eens samenstellen? Dan zie ik wel of ik er beter (naar mijn smaak ;) ) op uit kom... ik moet ook ng een monitor, muis, speakers en toetsenbord om n beetje op te gamen... weten jullie daar nog iets voor zodat ik in totaal op ong 800 (MAX.!) uit kom?

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet hem nog snel even online...

Ik leg even kort uit wat er verander is tov Yannick zijn systeem.

Snellere processor, AMD Phenom II tegen Intel E7200...

En andere kast + voeding, yannick had nogal dure kast en voeding.

Daarin heb ik bespaard (nogaltidj zeer goede kwaliteitsproducten) en een stukke snellere processor geplaats.

Een AMD Phenom II 940 Black Edition, ineens de snelste van de hoop, en een 780G chipset op het moederbord, en ATI HD4850, kom je dus op een "Dragon-platform"

Voordelen is Hybrid-Crossfire enzo, minder stroomverbruik etc..

Systeem heeft tragere grafische kaart dan diegene die yannick voorstelde (die van 750 euro) maar hier kan je ook een HD4870 insteken, en kom je denk ik iets ander de 750, en toch sneller systeem...

Dit is het geworden, HD van 640GB trouwens:

phenomiixh0.jpg

w595.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.