Ga naar inhoud

One ondersteunt geen Frontpage meer...


mani88

Aanbevolen berichten

Sinds 3 februari ondersteund webhosting One.com geen Frontpage meer. Ik pas mijn site al jaren aan met Frontpage en nu gaat dit dus blijkbaar niet meer gaan. Ik zou nu bij elke aanpassing die ik wil doen via FTP de bestanden moeten downloaden, aanpassen en terug uploaden. Dit zal echter véél meer tijd vergen...

Is er écht geen manier om toch nog Frontpage te gebruiken om de site makkelijk aan te passen? Of eventueel een andere, makkelijkere oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heb je geen enkele reden meer om nog dat rommelprogramma te blijven gebruiken...

Even de klik maken naar een kwaliteits website editor, zoals bij voorbeeld dreamwaever.

Mja, als je toch bij frontpage wilt blijven:

Menu File, kies Publish Site, en in het venstertje dat dan open springt kruis je het bolletje voor FTP aan.

Verdere stappen kun je hier vinden.

Uiteraard kun je ook als je de enige beheerder van de website bent, eenmaal alles downloaden, bestanden bijwerken die je wilt, en deze selecteren en uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook bij iemand die php ofzo kan een cms (content management system) laten maken voor je site.

dit is uiteraard tegen betaling

maar dan kan je bevoorbeeld

online inloggen op je website en zo elke pagina naar hartelust aanpassen...

waar je ook bent!!

interesse? pm mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.