Ga naar inhoud

[OPGELOST] e-mails


ritmy

Aanbevolen berichten

mijn dochter en ik hebben elk een e-mailadres,maar onze e-mails komen binnen en gaan buiten op mijn man zijn naam,ik klik op mijn naam om ze te versturen maar dit helpt niet,hoe kan ik dit veranderen naar mijn naam.ook de tabel van de outlook is zo klein dat we een bril moeten opzetten om het te lezen.dit is een nieuwe pc het programma is windows xp maar ik kan er niet goed mee overweg:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb het bericht even op een goede plaats gezet.

heb zelf niet veel verstand van outlook dus kan u er niet verder mee helpen.

in ieder geval welkom op het forum en ik hoop dat iemand anders het voor u kan oplossen

van harte bedankt:grin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alvast een oplossing voor te kleine lettertjes op het scherm

1.klik met de rechtermuisknop op je bureaublad en kies eigenschappen

2.ga naar het tabblad instellingen, bij beeldschermresolutie zie je voorbeeld 1024x768. Indien u grotere letters wilt wijzigt u dit een stap lager vb. 800x600

het kan ook zijn dat het op voorbeeld 1280x1024 staat, dan wijzigd u dit naar 1024x768

klik op toepassen, het scherm zal even flikkeren, kijk even na of dit nu duidelijk leesbaar is. u kunt dit altijd terugzetten zoals voordien

-----------

voor uw ander beschreven probleem had ik graag het volgende geweten:

- welke versie gebruik u van outlook? u kan dit zien als outlook start op dat schempje

- gebruik u verschillende gebruikers account om aan te melden bij windows?

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

om de naam van de e-mails te veranderen zet je scherm op e-mail en ga je naar extra dan accounts klik de naam aan die je wilt verwijderen en ga naar eigenschappen en tik de naam in die je wilt.:D voor de kleine letters had ik de tip van karel nogmaals bedankt:Dgroetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.