Ga naar inhoud

Knipprogramma Windows 10


Coen

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren een update ontvangen voor Windowd 10.

Nu is de lijst met apps verdwenen.

Ik kan niet meer "alle apps" of "accessoires" of het knipprogramma vinden.

Ook als ik zoek onder accessiores of knipprogramma krijg ik nul op het rekest.

Hoe kan ik het knipprogramma terugvinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste 3 updates voor Windows zijn KB 3176935, -36 en -37

Ik krijg op het scherm na het starten van de computer de tekst: Error "g-pAsWMI-NotOpen", vervolgens na OK de tekst Error "getMode". Als OK klik, gebeurt er niets.

Het is raar dat ik geen "alle apps" meer kan vinden bij de start. Gelukkig heb ik de meest gebruikte apps op het bureaublad staan, maar de andere kan ik niet meer vinden.

 

Wat is er aan de hand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK. Kijk eens welke systeemherstelpunten je ter beschikking hebt. Dat kan het makkelijkst via CCleaner indien je die staan hebt. Zie 'Gereedschap' > Systeemherstel

 

Ofwel.. Typ in het zoeken herstel. Klik nu op 'Herstel' en vervolgens op 'Systeemherstel starten'.

Klik op 'Volgende' en plaats een vinkje bij 'Meer herstelpunten weergeven'.

Zijn er beschikbaar? Zo, ja op welke data van de maand september?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Coen zei:

Ik heb intussen de aanduiding "alle apps" gevonden, die staat ineens aan de bovenzijde op mijn scherm, in plaats van boven de startknop

 

En hoe zit het met die errors?

6 uren geleden, Coen zei:

Ik krijg op het scherm na het starten van de computer de tekst: Error "g-pAsWMI-NotOpen", vervolgens na OK de tekst Error "getMode". Als OK klik, gebeurt er niets.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Systeemherstel(in linker kolom).

Kijk eens of de knop 'Aan de slag' bij 'Teruggaan naar eerdere versie van Windows' actief(helder opgelicht) is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik krijg alleen de vraag waarom ik terug wil naar het vorige herstelpunt. Intussen heb ik de oplossing al voor het knipprogramma.

Daarvoor hoef ik niet terug naar een vorig herstelpunt. alleen de Error blijft "g-pAsWMI-NotOpen" en "GetMode" als ik de computer (re-)start

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.