Ga naar inhoud

Flikkerend laptopbeeld


krisse1502

Aanbevolen berichten

Hallo pc-fanaten,

 

laatste maand ondervind ik dat mijn laptopscherm meer en meer begint te flikkeren.. En wat mij opvalt

is dat dit enkel gebeurd als er veel zwart op mijn scherm heb.. ik zit veel op de streaming-site Twitch, en daar zit je met vrij

veel zwarte kleuren.. Ook met het spelen van Hearthstone flikkert het beeld af en toe.. Kan dit een hardware-probleem zijn, dan denk ik aan videokaart ofzo?

 

Laptop is van het merk ASUS  ,  K95V 

Intel Core i7 - 36300 , 2,4 GHz

 

toestel is bijna 3 jaar oud

 

 

bedankt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, niet mogelijk spijtig genoeg.. Kan dit mss komen door de aanhechting tussen laptop-klavier, onderste gedeelte van laptop, met het scherm zelf? Dat dit aant afsterven is.. pc is net geen 3 jaar oud, zou wel vlug zijn denk ik, of wat is de levensduur van een laptop tegenwoordig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is de kans groot dat het aan de verbinding ligt tussen je moederbord en het scherm, deze kan een slecht contact hebben of er kan een breuk in de platte kabel zitten

maar das moeilijk op afstand te beoordelen. Hier kan ook het scharnier het probleem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een losse stekkerverbinding is misschien zelf nog wel te repareren maar als het probleem in het scharnier zit is het vaak al een ander verhaal.

Kostprijs is moeilijk te zeggen als men niet precies weet wat er stuk is, helaas kan ik daar geen prijs opplakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.