Ga naar inhoud

trage opstart nieuwe installatie W10 Education


jmn

Aanbevolen berichten

Heb de videokaartdriver verwijderd en via driverscape een geschikte driver gedownload. Het lijkt stukken beter te gaan nu.

Dus blijkbaar is de vorige driver niet goed geweest.

Al zie ik die verschillende resoluties nog wel voorbijspringen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jmn zei:

Heb de videokaartdriver verwijderd en via driverscape een geschikte driver gedownload.

Daar vertrouw je best niet op.

Opzoekingswerk heeft me voldoende duidelijk gemaakt dat er voor uw videokaart geen Windows 10 compatibele driver beschikbaar is. NVIDIA en Microsoft hebben hem geen van beide. Via alternatieve wegen worden er altijd wel zo gezegde compatibele drivers aangeboden maar bijna altijd draait dat op een flop uit.

 

Indien je voor uw mobo een Windows 10 compatibele kaart kunt vinden dan ben je vertrokken, zo niet rest je enkel nog een terugkeer naar bv Windows 7.

https://forums.geforce.com/default/topic/860854/geforce-700-600-series/geforce-7300-le-it-is-not-shareable-with-windows-10/

aangepast door droske
Link toegegvoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook gelezen idd op dat forum, maar soms lees je op verschillende fora ook weer verschillende berichten.

Voor Driverscape was ik idd ook wel beducht.  Maar toen ik geen enkel downloadprogramma moest installeren en geen enkele reclame tegenkwam, leek het me geen slechte poging.

En hierna trad wel een flinke verbetering op, maar is dat schijn?

 

Afijn, ik denk dat ik genoeg weet.

Hartelijk bedankt voor de goede en snelle service weer.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.