Ga naar inhoud

Kaartlezer Eid foutmelding


Surferke

Aanbevolen berichten

Zo ik mij kan herinneren heb ik daar ook redelijk veel problemen mee gehad.

Ik denk eerst de kaartlezer installeren.

Daarna naar de site van eid gaan zie link en een Quik install doen van eid zelf

http://eid.belgium.be/nl/je_eid_gebruiken/wat_heb_je_nodig_/kaartlezer

 

 

Het gebruik van de kaartlezer.

1: het programma eid starten,wachten tot het programma op u scherm verschijnt.

2:dan pas u kaartlezer aansluiten op de computer en identiteitskaart erin plaatsen

Veel succes

M.v.g.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst eid met kaartlezer opstarten pincode invullen?? en dan pas pas naar de website gaan en u ding doen op de website.

wilt u met een ander paspoort inloggen kan het gebeuren dat u eerst google  chrome moet afsluiten en opnieuw starten dan pas werkt het voor de andere id.....kaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Heb de installatie voor de Eid quickinstaller nogmaals uitgevoerd en onmiddellijk de PC opnieuw opgestart.

Na opstart naar de website gegaan en proberen aanmelden met kaartlezer en lukte nu wel vroeg om mijn Pincode.

Dus alles opgelost, alvast bedankt voor de reacties, dank u.

U mag dit item sluiten.

Groeten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Surferke zei:

Beste,

Heb de installatie voor de Eid quickinstaller nogmaals uitgevoerd en onmiddellijk de PC opnieuw opgestart.

De pc opnieuw opstarten is iets wat men best altijd even doet nadat men om het even wat geïnstalleerd heeft. Ik had je er aan moeten herinnerd hebben. :blush:

 

Tof dat het nu opgelost is. Ik zal het onderwerp sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.