Ga naar inhoud

Vergrendelscherm na update 1607 windows 10


johnnyvtz1990

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds de update van Windows 10 naar versie 1607, elke keer een vergrendelscherm als er nieuwe updates geinstalleerd moeten worden, waarbij de pc opnieuw moet worden opgestart. Na het opnieuw opstarten komt dit vergrendelscherm in beeld. Dit is een prachtig wit sneeuwlandschap en dit krijg ik alleen weg na ctrl+alt+delete in te toetsen. Normaal heb ik bij het opstarten geen probleem.

 

Kan iemand mij vertellen of dit aan een update van Windows 10 ligt, zonder dat ik een logje hoef te maken van mijn pc? 

 

https://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_10-windows_install/vergrendelscherm-na-nieuwe-update/12c48b07-53d5-496e-a147-03ea010dc56f

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, johnnyvtz1990 zei:

 

Je topic is daar nog in behandeling. Dit noodzaakt ons je topic te sluiten. Van zodra je topic daar zou gesloten worden kan u zich bij een moderator melden om dit topic te heropenen.

Raadpleeg eens onze forumregels.

 

We rekenen op je begrip.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.