Ga naar inhoud

Tablet lesnotities


Ced

Aanbevolen berichten

Hallo,

Voor de lesnotities te maken ben ik aan het zoeken achter een laptop met lange batterij. Voor een goede batterij moet je toch al direct naar Apple gaan, maar vind ik nog al kostelijk op dit moment. (aangezien ik nu een goede laptop heb)

Nu ben ik aan het overwegen om een Samsung tablet tab a te kopen en een toestenbord van Hama eventueel erop te connecteren. Een tablet heeft een lange batterij en de prijs is toch wel een heel stuk lager.

Nu vraag ik mij af wat computerkenners van zo'n idee vinden? Is dit mogelijk of beter toch een laptop?

Toetsenbord Hama: https://discountoffice.be/p/fellowes-toetsenbordmuis-platform-fello-monteerbaar-foam/?gclid=Cj0KEQjwqMHABRDVl6_hqKGDyNIBEiQAN-O9hK0p4qhiUGxkvRkhDCAE0gryrll30DsFqmi1X4-lXakaAteU8P8HAQ

Samsung tab a: http://www.proximus.be/nl/id_cb_samsung-galaxy-tab-a-9-7-wifi-black/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/producten/toestellen/gsm-catalogus/winkel/samsung-galaxy-tab-a-9-7-wifi-black.html

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm mooi idee maar let wel op: bij die tablet staat tijdelijk niet beschikbaar! En misschien moet je daarvoor ook wel een abonnement nemen. Let hier goed voor op!

Moet je computer snel gaan? Of gewoon notities kunnen maken en een lange batterij hebben? Dan zou ik overwegen om eerder een laptop te kopen. Ik ben er iets meer mee vertrouwd en als je ooit eens een programma moet downloaden... je weet maar nooit! En om nog even over die Hama te spreken, ik vind dat wel een goed idee maar de winkel ziet er niet betrouwbaar uit. Ik heb er nog nooit van gehoord en de verbinding tussen jou en de shop is niet beveiligd. Dit kan voor problemen zorgen i.v.m. betaling!

Mvg Jonas 

 

Edit: je verbinding is wel beveiligd dus ik was fout sorry!

aangepast door jonasthegamer
Iets fout gezien
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie!

Het is eigenlijk voor een lange batterij te hebben en enkel notities te nemen aangezien ik een laptop heb die goed werkt. Ik zou inderdaad het toetsenbord niet kopen via die site, ze verkopen het ook in de Media Markt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.