Ga naar inhoud

[OPGELOST] Chat in een popup venster. Help please.


Aanbevolen berichten

Hey ik heb een groot probleem.

Ik heb een chatroom script voor mijn website geinstalleerd met de naam PCPIN Chat.De chatroom werkt zeer goed alleen wil ik dat wanneer mensen op mijn 'chat' tab drukken op mijn website dat de chatroom in een popup window opent.Zoals hier:

Ga naar PCPIN.com :: Home

En druk op 'PCPIN Chat Demo' je zal zien dat de chatroom in een nieuw venstertje opent.

Dat wil ik ook alleen weet ik niet hoe ik heb niet zo'n ervaring met dat.

Als je het antwoord weet formuleer het dan zo makkelijk mogelijk.

Dank julie wel 10000000000000000000000000 keer.:bawling:

GameModding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik heb een groot probleem.

Ik heb een chatroom script voor mijn website geinstalleerd met de naam PCPIN Chat.De chatroom werkt zeer goed alleen wil ik dat wanneer mensen op mijn 'chat' tab drukken op mijn website dat de chatroom in een popup window opent.Zoals hier:

Ga naar PCPIN.com :: Home

En druk op 'PCPIN Chat Demo' je zal zien dat de chatroom in een nieuw venstertje opent.

Dat wil ik ook alleen weet ik niet hoe ik heb niet zo'n ervaring met dat.

Als je het antwoord weet formuleer het dan zo makkelijk mogelijk.

Dank julie wel 10000000000000000000000000 keer.:bawling:

GameModding

Omdat niemand me wil helpen kan hier evengoed een slotje op.

Pc help forum.nl is veel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat niemand me wil helpen kan hier evengoed een slotje op.

Pc help forum.nl is veel beter.

en bedankt?

wij zijn hier allemaal maar mensen met een leven...

we zien nu eenmaal niet elke berichtje van de honderden die hier voorbij komen..

met het accepteren van de site regels ben je hier zelfs mee akkoord gegaan :stupid:

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals yannick reeds vermelde, wij zijn ook maar mensen, het enige wat wij moeten is pas doodgaan als we oud zijn, de rest is relatief...

iedereen die hier meewerkt op onze site probeert elk probleem zo goed mogelijk op te lossen, als niemand een antwoord heeft op je probleem gaan wij ook geen reactie's posten in de trend van 'dat weet ik niet' of 'dat kun je beter eens daar vragen'...

maar aangezien u reeds een andere webstek gevonden hebt die u beter kan helpen met dit specifiek probleem, dan vinden wij het super voor u dat u geholpen bent door onze collega's, zonder ons zomaar te beledigen in welke wijze dan ook...

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals yannick reeds vermelde, wij zijn ook maar mensen, het enige wat wij moeten is pas doodgaan als we oud zijn, de rest is relatief...

iedereen die hier meewerkt op onze site probeert elk probleem zo goed mogelijk op te lossen, als niemand een antwoord heeft op je probleem gaan wij ook geen reactie's posten in de trend van 'dat weet ik niet' of 'dat kun je beter eens daar vragen'...

maar aangezien u reeds een andere webstek gevonden hebt die u beter kan helpen met dit specifiek probleem, dan vinden wij het super voor u dat u geholpen bent door onze collega's, zonder ons zomaar te beledigen in welke wijze dan ook...

Dank u wel ik was te grof ik weet dat julie andere probleempjes moeten oplossen.bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.