Ga naar inhoud

geen usb opstart mogelijkheid in bios


Gast

Aanbevolen berichten

Dacht dat ik het op deze manier gedaan heb, maar kan me vergist hebben, nu ja, dit komt wel uit hé, ook hartelijk dank aan jonasthegamer, want dat is inderdaad dan de tweede optie indien usb toch niet aanwezig moest zijn, hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ jonasthegamer,

 

Ik zie niet in waarom een externe downloader aan onze leden moet aanbevolen worden om een Windows 10 ISO te bekomen.:hmmmm:

Ik huiver van dergelijke downloaders.:thumpdown:

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dankzij Uw duidelijke beschrijving gelukt, recovery stick werkt nu ook op haar laptop, heb wel snelle start dus ook bij haar uitgeschakeld, dat is nu eigenlijk het enige wat ik mij nog afvraag maar is uiteindelijk niet zo belangrijk, heb het al eens aangesneden, als je nu terug snelle opstart windows inschakeld, en in het bios staat vermeld dat eerst van usb stick moet opgestart worden, is die usb stick dan ook nog bruikbaar voor het geval windows niet opstart bij snel opstarten windows ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, justy zei:

als je nu terug snelle opstart windows inschakeld, en in het bios staat vermeld dat eerst van usb stick moet opgestart worden, is die usb stick dan ook nog bruikbaar voor het geval windows niet opstart bij snel opstarten windows ?

 

We weten nu dat deze pc een legacy bios heeft. Je kunt dus altijd tijdens de opstart, door op de Esc (voor Asus en HP) toets te drukken, naar het opstartmenu en daar het gewenste opstartmedium selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus kunnen we terug snelle opstart instellen, geloof me nu of niet maar dit heeft bij een paar andere hulpforums en Test Aankoop waar ik dan nog betalend lid van ben voor test connect heel wat minder duidelijke of geen antwoorden op gegeven tot nog toe, nu , dat is dan simpel, nog één hulpforum gebruik ik en dat lidgeld van de andere gaat naar jullie, nog eens hartelijk dank, topic mag wat mij betreft afgesloten worden, en helaas voor jullie, tot weerziens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, was wat vlug, nu, ik neem niks terug van het voorgaande hoor, maar bij snelle opstart werken bij mij de F toetsen niet, geeft ook geen mogelijkheid bij startscherm om F toetsen in te drukken aan rechterkant scherm, dus zal snelle opstart toch maar laten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.