Ga naar inhoud

Laptop valt steeds in slaapstand


Agnes

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

48 minuten geleden, Agnes zei:

Doe ik zo, maar als ik dan kijk in Speccy, blijft slaapstand ingeschakeld .

Ik geloof je.

 

Ik heb mijn laptop eens uit de kast gehaald en ik stel daarbij bij dezelfde energie instellingen hetzelfde vast in Speccy.

 

Ik zoek het verder uit na mijn  (al late) siësta. Tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat Speccy die instelling fout weergeeft.

Misschien moeten we het dan ook elders gaan zoeken.

Type eens in het zoekvak scherm en klik op Schermbeveiliging in- of uitschakelen.

Schakel schermbeveiliging eens uit door het in te stellen op Geen.

 

Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, heb ik nu gedaan, maar na jouw voorlaatste bericht en ik wat aan het prullen geweest ben met die instellingen, viel de laptop niet meer in slaapstand, wel sprong ( toen ik niet aan de pc zat) de schermbeveiliging op en dat was lang geleden. Ik heb ze nu wel op jouw advies op : geen staan, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren, zolang als ik "werkte " met de laptop sprong hij niet in slaapstand, enkel als ik even niks deed .

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Agnes zei:

zolang als ik "werkte " met de laptop sprong hij niet in slaapstand, enkel als ik even niks deed .

Daarvoor dient dan ook Slaapstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk dat slaapstand daar voor dient, maar ook als ik een langere tekst lees of met de snijplotter, die gekoppeld is aan de laptop, applicaties snij, dan valt de laptop in slaapstand en stopt het snijden zodat ik telkens opnieuw kan beginnen wat heel vervelend is. Ik zou dan constant met de muis moeten bewegen. Zolang er beweging is op het scherm valt hij niet in slaapstand.

 

 

aangepast door Agnes
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Agnes zei:

Ik heb ze nu wel op jouw advies op : geen staan, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren

Geen schermbeveiliging meer.

 

Ik heb je die als test laten uitzetten. Waarom? Omdat het mogelijk zou geweest zijn dat die ingesteld stond op LEEG. In dat geval zou je naar een zwart scherm gaan wanneer de pc in schermbeveiliging valt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.