Ga naar inhoud

Windows 7 SP1 : geen enkele update lukt


brr01

Aanbevolen berichten

49 minuten geleden, droske zei:

Plaats hier dan dat CBS.log bestand maar.

Het uploaden van het bestand lukt niet, heb de rechten er niet voor. Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat het txt bestand op het bureaublad leeg is. Raar omdat ik toch als administrator aangelogd ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wijzig van extensie is niet zoals ik bedoelde maat de log is wel leesbaar en dat ziet er niet zo best uit.

 

De meest aanbevolen optie is een terugkeer naar fabrieksinstelling. daarbij wordt je pc dus helemaal hersteld naar de situatie zoals die was bij aankoop van je laptop. Alle je data gaat daarbij natuurlijk verloren alsook al je instellingen  en zelf geïnstalleerde programma's. Voordeel is wel dat je pc weer vleugeltjes krijgt. Je begrijpt echter dat je al je data vooraf moet veilig stellen op een extern medium (bv ext. hdd).

 

We kunnen ook nog trachten verder te zoeken naar een zo goed mogelijk herstel van je huidige installatie maar dat is van op afstand in dit geval tijdrovend en een oplossing kan niet gegarandeerd worden;

 

Wat denk je er zelf van?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug zetten naar de fabrieksinstellingen kan ik nu niet doen. Het is nl. de laptop van mijn dochter en zij zit momenteel in de examen. Ook heeft zij er van alles op geinstalleerd voor school, vandaar.

Mochten er nog mogelijkheden zijn om alsnog te proberen zou ik eerst dit willen doen.

In ieder geval wil ik je al heel hartelijk danken voor je hulp en de tijd die je er reeds ingestoken hebt !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nu stonden er plotseling 75 updates te wachten, heb getracht ze te downlaoden en te installeren , enkel deze van Microsoft Office worden geinstalleerd. De andere, Windows beveligings updates lukken niet, krijg ik niet geinstalleerd ( 62 in totaal ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2017 om 12:21, droske zei:

Belangrijk: In de huidige situatie is het van groot belang dat je nooit meer dan een 50 à 60 tal updates ter gelijkertijd laat downloaden en installeren. Geef ook eerst voorrang aan alles wat met .NET Framework te maken heeft.

 

Heb je hier rekening mee gehouden?

 

En welke foutmelding krijg je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.