Ga naar inhoud

Beeldscherm Acer geeft Input Not Supported


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 106
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, dat kan.

je moet dan wel de beeldweergave omschakelen. Op de meeste laptops kan dat door een toetscombinatie van Fn + een bepaalde functietoets. Meestal staat op die functietoets een afbeelding van twee beelschermicoontjes. Dat zou in uw geval F4 of F5 kunnen zijn. Raadplaag eventueel de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, droske zei:

Ik heb de Acer monitor aan mijn laptop gedaan, en daar werkt de monitor wel. En ook het beeldscherm van de laptop staat aan .Ik weet niet hoe ik die uitzet

 

Grt Gerard

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt dat echt niet met die toets combinatie's?

 

Op die Acer monitor is de beeldweergave nu met dezelfde resolutie ingesteld als op de laptop. Schakel daarom het scherm van je laptop eens uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je twee Computers door elkaar haalt. Ik heb een Laptop Del Latitude E5510 met windows 10, en waar ik het over heb is mijn PC Lenovo. Core 2 Quad. met windows Vista. waar ik een Acer beeldscherm bij heb. Ik heb die Pc van mijn zoon gehad, Ik wil de pc gaan gebruiken voor Internet en Fotobewerking. 

De PC werkt prima, en Het Beeldscherm ook , alleen vond ik de beeldscherm resolutie en grootte van de pictogrammen  niet helemaal goed, 

Ik ben de Beeldscherm resolutie aan gaan passen 1440 x700. en ook de letter grootte. Ik startte de PC opnieuw op. dat opstarten ging prima, maar op het beeldscherm 

kreeg ik te zien  de melding  Input Not Supported.

Ik heb geprobeerd in de veilige  modus de resolutie weer terug te zetten . en ik dacht dat dat ook lukte , maar bij het opnieuw opstarten van de PC. kreeg ik toch weer dezelfde melding.

Ik kon dus wel in de veilige modus op internet komen en screenshots maken. 

Maar ik heb het nog steeds niet goed. 

 

Grt  Gerard

2017-01-27_135135.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ghelsing zei:

Ik weet niet of dit de bedoeling is.

 

Ja, dat was de bedoeling.

Zo te zien is de beeldweergave van het Acer scherm normaal.

Waarom dat nu niet zo is als het aan die desktop pc gekoppeld is dat is me niet duidelijk.

Misschien leest er wel iemand mee die hier raad mee weet.

De Auto toets heb je op mijn aangeven al gebruikt en dat leverde blijkbaar geen resultaat op.

Dan moet ik nu passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.