Ga naar inhoud

[OPGELOST] drivers up date


casper

Aanbevolen berichten

Weet er iemand een gratis programma om mijn drivers up te daten , ik heb een scan laten doen van Driver Magican en meldde mij vele fouten op mijn laptop en vroeg te registreren maar wou eerst eens langs de forum gaan , Het zit zo mijn laptop is volledig uitgewist (recover cd ) en alles moest opnieuw geinstalleerd worden van mijn drivers & uttilities cd maar sommige set ups pakte hij niet uit en daardoor mis ik bepaalde instellingen of drivers , kan er iemand mij helpen wat ik kan doen ? :s groetjes Mario

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het programma Deskupdate ondersteund mijn laptop NIET , daardoor heb ik een alternatief gezocht en heb een tool van Siemens met de naam SystemDiagnostics een volledige scan laten uitvoeren en vond geen fouten of onmisbare drivers , maar in ieder geval BEDANKT voor de support , mijn probleem is opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogen wij weten hoe je probleem opgelost werd?
Het programma Deskupdate ondersteund mijn laptop NIET , daardoor heb ik een alternatief gezocht en heb een tool van Siemens met de naam SystemDiagnostics een volledige scan laten uitvoeren en vond geen fouten of onmisbare drivers

zo dus...:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.