Ga naar inhoud

hdd niet meer geformateerd


mathiasinc

Aanbevolen berichten

Hey,

ik heb vandaag men externe harde schijf nog eens verhuist, en bij aankomst bleek ze niet meer te werken. Volgens de PC is ze niet geformateerd, moet dus onderweg ergens een cluster beschadigd zijn geraakt ofzo.

Heb al met Partiotion Table Doctor een FAT32 rebuild gedaan, en dat programma kan me ondertussen de root-folder al laten zien met al men bestanden in. Wanneer ik de pc echter opnieuw opstart, zoals PTDD vraagt, dan kan ik er niet in windows explorer in browsen.

Het betreft een externe Iomega USB drive van 1TB, ik wil de data (was ongeveer 500GB) nog recoveren aangezien hier wel wat leuke files tussen staan. Ik heb jammer genoeg geen andere hdd voor handen die zoveel data aankan, zou dus liever een repair/rebuild ofzo doen dan een recover.

Iemand een idee, kleine bijgedachte, als ik de pc opnieuw opstart moet ik men hdd steeds uitschakellen, want anders hangt XP, maar dat was al voor deze problemen het geval. Zou iets te maken hebben met XP en 1TB schijven in FAT32.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb nog wat zitten knoeien, maar no luck so far om windows de schijf gewoon weer te laten herkennen.

Ben ondertussen al begonnen met recoveren naar en geleende schijf van 1TB, deze is ook in FAT32 geformateerd, en gaat enorm traag, maar de data geraken gelukkig wel weer overgezet.

Iemand een idee of mijn schijf die nu niet meer werkt wel weer zou werken naa een format (NTFS of FAT32)?

groeten,

mathias

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.