Ga naar inhoud

heb openelec verkeerd geïnstalleerd en krijg geen windows scherm meer


kurtan

Aanbevolen berichten

mijn probleem is had openelec van linus willen installeren op stick maar is op de hardeschijfruimte terecht gekomen kan nu niks met de pc doen iedere opstart kom open elek met kooi op scherm terwijl ik op mijn windows wil wat kan ik doen dit bericht is met mijn mac geschreven maar mijn boekhouding staat er wel op bij mijn windows

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op ons forum :welkom:

 

Als je daadwerkelijk OpenELEC op je harde schijf geïnstalleerd hebt waar je Windows 7 op stond dan zou je Windows 7 wel eens overschreven kunnen zijn en heb je een groot probleem.

Wellicht hebt u zich laten leiden door DEZE video en heb je in minuut 5:23 een foute keuze gemaakt door je harde schijf te selecteren i.p.v. je USB stick.

 

1 uur terug, kurtan zei:

maar mijn boekhouding staat er wel op bij mijn windows

Dan heb je als het goed is wel de beschikking over een recente update van je data. ???

Beschik je ook over een systeembackup? Zo ja, is het een recente?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, kurtan zei:

denk vanwel heb harde schijf externe aangesloten liggen en deze neemt backups denk ik

Als je niets ingesteld hebt dan zijn er geen back-ups gemaakt.

Ter info: het is sowieso niet aan te bevelen om een externe harde schijf permanent aangesloten te laten.

 

6 minuten geleden, kurtan zei:

maar probleem is dat ik niks kan openen zelfs vanuit de reboot niet als ik de computer opstart gaat die direct over op open electro

Dat had ik begrepen. Je Windows 7 is bijna zeker helemaal overschreven. Weg dus !

Als je over recente back-ups van je Windows 7 beschikt dan kunnen die teruggezet worden.

 

Ik stel echter voor om eerst eens een linux kenner het probleem te laten bekijken.

Ik zal iemand oproepen voor u. Graag een beetje geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af.

Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.