Ga naar inhoud

Na een foutmelding werkt elke beeldscherm niet meer


jessebuil

Aanbevolen berichten

hallo,

vandaag deed ik mijn pc aan een speelde een spel daarna ging ik ff weg en de computer bleef aan. toen ik terug kwam wou ik het spel weer opstarten hij was bezig met laden. na het laden werkte me muis niet me toetsenbord niet en beeldscherm stond stil. ik ging kon later me muis bewegen daarna kreeg ik een blauw scherm met die foutmelding die ik niet meer weet. ik moest de computer opnieuw opstarten en deed dat. hij deed gewoon normaal behalve dan dat sommige letters in het begin van het opstarten roze waren. daarna kwam de laad balk hij kwam sloom tevoorschijn maar ging snel laden. daarna flikkert ie zwart en kwam de laad balk weer tevoorschijn. na het laden is het beeld zwart en de knop van de beeldscherm knippert alsof hij hem vanzelf stand-by zet. Mijn probleem is dus dat na het laden van windows me beeldscherm zwart word een de knop gaat knipperen bij ELKE beeldscherm die ik probeer me pc blijft gewoon aan. WAT is het probleem en hoe kan ik het oplossen

groet,jesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je je scherm op een andere pc aansluiten om te zien of het daar nog wel werkt?

Kan je een ander scherm (dat zeker goed is) op jouw pc aansluiten om te zien of het werkt.

Op deze manier kan je een defect scherm opsporen.

Als jouw scherm op de andere pc wel goed werkt, kan je hetzelfde doen met de grafische kaart zodat we daar ook uitsluitsel over krijgen.

Als scherm en grafische kaart goed zijn, zit het probleem misschien op je moederbord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je je scherm op een andere pc aansluiten om te zien of het daar nog wel werkt?

Kan je een ander scherm (dat zeker goed is) op jouw pc aansluiten om te zien of het werkt.

Op deze manier kan je een defect scherm opsporen.

Als jouw scherm op de andere pc wel goed werkt, kan je hetzelfde doen met de grafische kaart zodat we daar ook uitsluitsel over krijgen.

Als scherm en grafische kaart goed zijn, zit het probleem misschien op je moederbord.

ja een vriend van me had gekeken naar me video kaart deed ie via de veilige modus bij opstarten hij verwijderde de driver er van en starten de pc weer op toen deed ie het maar nadat hij de nieuwe driver er weer op ging zetten deed hij precies weer hetzelfde nu kan ik dus wel weer internetten en wat zien maar geen spelletje meer spelen omdat als ik de driver er weer op zet weer die problemen krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.