Ga naar inhoud

Opstarten pc


marcjan

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van mijn pc vertoont het scherm normaal het bureaublad met de gebruikelijke ikoontjes.

Nu verschijnt telkens de map "mijn documenten". Als ik de op X aanklik verdwijnt "mijn documenten" en verkrijg ik terug het gewone scherm van het bureaublad.

Hoe verhelp ik dit probleempje ?

Graag een antwoord.

Met dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap hem wel denk ik.

normaal als je opstart krijg je bureaublad.

hij start op en krijgt dan normale pc maar mijn documenten starten meteen op. als hij dit wegklikt heeft hij het bureaublad weer terug en verder alles normaal.

maar mijn documenten starten automatisch op.

foutje in msconfig en dan opstarten, wat denk jij dreetn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

je gaat hier als volgt heen.

ik neem aan dat u windows xp gebruikt dus gaat u als volgt te werk.

druk op start, en in de rechterbalk ziet u dan uitvoeren staan, klik hier op

voer dan de tekst msconfig in in het venstertje wat u dan voor u op het beeldscherm ziet.

wacht dan even tot het volgende scherm word geladen en ga dan verder.

u krijgt een venster met enkele tabbladen en neemt een van de laatste waar op staat opstarten.

kijk of daar ergens tussen staan mijn documenten, als dit het geval is en er staat een vinkje voor vink dit dan uit (VERDER NERGENS AANKOMEN).

druk op toepassen en dan op ok

u krijgt de melding dat u opnieuw moet opstarten, doe dit netjes en start opnieuw op.

eenmaal opnieuw opgestart krijgt u een melding dat u iets heeft verandert in de opstartprocedure, zoek dan naar een vakje laat mij dit niet meer zien en vink het aan en druk op ok.

als het goed is moet alles nu in orde zijn :D

als u vista gebruikt drukt u op start en typt dan msconfig in de zoekbalk, verder is alles hetzelfde.

succes verder en we horen het wel.

mvg

yannick

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap hem wel denk ik.

normaal als je opstart krijg je bureaublad.

hij start op en krijgt dan normale pc maar mijn documenten starten meteen op. als hij dit wegklikt heeft hij het bureaublad weer terug en verder alles normaal.

maar mijn documenten starten automatisch op.

foutje in msconfig en dan opstarten, wat denk jij dreetn?

Dat is 1 mogelijkheid, maar ik dacht eerder aan geplande taken. ;)

Ga naar configuratiescherm; prestaties en onderhoud; geplande taken. Kijk als daar ergens 'mijn documenten' tussen staat. Als hij erbij staat mag je hem verwijderen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

be_dup kwam bij mij aanzeten met enkele registersleutels die dit konden fixen, maar in je register werken is niet echt veilig en je kan er al snel je xp door slopen, ik raad dit dus niet aan, werken 1 van deze dingen echt niet dan kunnen we alsnog voorzichtig in het register gaan sleutelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.