Ga naar inhoud

Slaapstand pc


godlac

Aanbevolen berichten

Nadat mij pc in slaapstand gegaan is , dan kan ik gewoon weer opstarten  maar nadien sluit hij niet meer af het scherm valt uit maar ik moet hem uitzetten via de aan uit knop . Wat zou het probleem hier van kunnen zijn ergens een vinkje of zo ,dit is omzeggens een nieuwe pc het probleem hiervan is dat de batterij leeg loopt als ik niets vermoed als de stekker is uitgetrokken .

 Groetjes ,

Jonas (godlac)   :thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik met de rechter muisknop op START en kies Energiebeheer.

Klik bij 'Gebalanceerd' op link De schema-instellingen wijzigen.

PCH019.thumb.jpg.ee4b9b5f7250329749e1406df0bfc0df.jpg

 

 

Klik bij De computer in slaapstand zetten op het V-teken om een keuze menu uit te rollen en kies Nooit.

PCH018.thumb.jpg.567b78ef4f68c9c5f78a9f6488847ce2.jpg

Klik nu op Wijzigingen opslaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, godlac zei:

hoelang moet hij  zo in deze stand blijven staan ?

Laat het zo eens een week staan en laat dan eens weten wat het resultaat is.

 

Op 9-3-2017 om 15:07, godlac zei:

dit is omzeggens een nieuwe pc het probleem hiervan is dat de batterij leeg loopt als ik niets vermoed als de stekker is uitgetrokken .

Dat is eigenlijk niet meer dan normaal hé. Het is ook niet verstandig om een laptop die op batterij werkt aan te laten staan als je er niet mee werkt. Als hij aan de stroom hangt nog tot daar aan toe.

 

Hou er rekening mee dat de screenshots die ik geplaatst heb gemaakt zijn op een desktop computer. Bij een laptop zou ik het beeldscherm laten uitschakelen na 5 minuten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Droske  mijn probleem met het afsluiten na slaapstand is opgelost ik heb eens gesproken met de verkoper van de laptop en die heeft inlichtingen genomen met de fabrikant (ACER) en die heeft  gezegd dat het mogelijk een bios update was die er bij mij nog niet opstond  , die heeft dan de update uitgevoerd en het probleem was gedaan . Wat dat juist is weet ik ook niet , ik wilde u zo rap mogelijk verwittigen gij zult het heel zeker wel weten wat dat is , ik wil je ook bedanken voor de   spontane hulp . De pc is voor mij gewoon een tijdverdrijf  ik ben niet meer zo goed te been .

Groetjes ,

Jonas (godlac) :adore: ( Dan mag dit zeker afgesloten worden ? ) :thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.