Ga naar inhoud

Nieuwe desktop


djdanvan

Aanbevolen berichten

Beste PCH,

Ik heb een nieuwe desktop met Windows 10 aan gekocht, maar wat zie ik pas als ik hem uit de doos haal.

Ik wil er mijn Monitor (Scherm) op aansluiten maar er zit daar geen VGA of DMI connector op.

Enkel HDMI of DP

Ik heb wel mijn TV met een HDMI kabel erop kunnen aansluiten maar de beeldresolutie is niet juist in te stellen.

Hoe sluit ik mijn PC scherm daarop aan?

Dank op voorhand.

zie foto.

grt, djdanvan

 

 

HDMI.jpg.ab401102050789d4b303bd07ea15ce3b.jpgHDMI.jpg.ab401102050789d4b303bd07ea15ce3b.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het gaat hier blijkbaar om de Medion pc die onlangs in den Aldi te koop was. Daar is geen HDMI kabel bijgeleverd.

Heb je daar toen ook het eveneens aangeboden scherm bij gekocht of wil je een bestaand scherm gebruiken. In dit laatste geval, welke ingangen heeft dat scherm? VGA, DVI, HDMI ?

Vreemd genoeg was er bij het aangeboden beeldscherm ook geen HDMI kabel meegeleverd. Dat is toch wel een serieuze blunder van Aldi (Medion).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.