Ga naar inhoud

geen beeld


nic

Aanbevolen berichten

hoi

ik ben nieuw hier en zit met een probleempje

mijn 2.5 jaar oude laptop ( hp pavillion dv 6000 )heeft niks van video meer

zowel het scherm als de extern fiche weigeren video uitgang.

bij een ouder toestel heb je een schakelaar als je het scherm opent heeft iemand een idee waar dit bij een hp zit. verder heb ik al de batterij aan bios zijde verwijderd alsook reset en op de site van hp hun hulp gecontroleerd maar niks helpt. De cd/dvd draait nog ,de koeler op processor draait ook eventjes, de hd draait ook nog.

ik heb al opgestart zonder ram geheugen maar steeds geen beeld ook geen geluidssignaal zonder ram geheugen.reserve ram heb ik niet om te testen maar denk niet dat het daar zal aan liggen bij defekt ram moet je toch beeld hebben hé .

groeten

nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan altijd bij je pc-boer langsgaan om te vragen of zij misschien weten of het duur word.

En ik denk ook dat het nogal duur gaat worden, nieuw moederbod kost al gauw veel, en is niet de moeite...

Heb je al een andere processor geprobeert? Als die kapot is krijg je ook zo'n dingen...

Misschien ook de moeite waard om te proberen.

HP is trouwens geen slecht merk, Toshiba ook niet...

Gewoon beetje je eigen voorkeur (en vooral geen Acer)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt aarondk1

heb zitten zoeken naar zo een processor maar die vind je niet gemakkelijk hoor .

de processor wereld gaat daar veel te vlug voor éénmaal uw laptop een paar jaar oud is vind je er nog moeikijk onderdelen voor , de standaart dingen wel zoals geheugen en optische spelers maar de processor is een ander probleem

gr

Nic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.