Ga naar inhoud

[OPGELOST] 16 bit ms-dos subsysteem


Gast moortje45

Aanbevolen berichten

ja hoor ik ben er weer met weer een ander probleem die ik niet weet op te lossen.

sinds vandaag al 3 keer de volgende foutmelding in beeld gehad maar weet niet wat het inhoud en wat eraan te doen

16 bit ms-dos subsysteem

c:\windows\sysvxd.exe

de NTVDM-cpu heeft een ongeldige instructie aangetroffen

cs: of6a ip: o3a1 op:636172645F

kies sluiten om de toepassing af te sluiten

heb dit ook gedaan maar weet niet of ik daar kwaat mee kan.

vorige keren dat het in beeld kwam had ik op kruisje geklikt (of negeren)

maar toen kwam het gewoon terug

kan iemand mij uitleggen wat dit allemaal is en wat ik moet doen om het te veranderen?

alvast bedankt

m.v.g.

jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

na veel speurwerk op het net zou ik eruit moeten begrijpen dat het te maken heeft met een spel op mijn pc. moet alleen nog even uitzoeken welk spel daar er geen andere op staan dan die er altijd al op hebben gestaan. het enigste wat kan is dat na mijn vorige fout in mijn pc (msimn fout) en ik deze heb hersteld er in een spel de settings veranderd zijn, is dit niet het geval dan blijft het voor mij een raadsel daar ik deze fout nooit eerder heb gehad.

in ieder geval bedankt mensen voor het lezen en mocht iemand de oplossing weten hoor ik dat graag.

heb trouwens nadat ik sluiten heb gekozen de vorige keer het bericht niet meer terug gezien

m.v.g.

jaap

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijke foutmeldingen komen meestal voor bij geheugenconflicten en zijn in principe ongevaarlijk en op te lossen door de betreffende toepassing te sluiten en te heropenen.

Het kan ook dat je de pc moet herstarten om van de fout verlost te zijn.

Voorlopig is het dus opgelost. Als het probleem wegblijft, mag je binnen enkele dagen dit onderwerp sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.