Ga naar inhoud

Accountprobleem


Severin

Aanbevolen berichten

Ik kan niet meer aanmelden op mijn windows 10 account, ook mijn zoon als familie heeft zelfde probleem. Kan alleen nog als gast inloggen en zodoende niets meer doen als administrator.

Ik krijg bij inloggen een popup met "Er kan niet worden aangemeld bij uw account" sluit af en probeer opnieuw" maar dat helpt niet.

Is een bekend probleem? Hoe te handelen?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Severin zei:

Ik krijg bij inloggen een popup met "Er kan niet worden aangemeld bij uw account" sluit af en probeer opnieuw" maar dat helpt niet.

 

Je zult dus onderstaan venster herkennen.

Er-kan-niet-worden-aangemeld-bij-uw-account.png.da07e69d57c8b70b79943fc367e390d3.png

Als je  op Sluiten klikt dan wordt je normaal gezien ingelogd met een tijdelijke account. En het is vanuit die account dat je tot herstelling van uw account kunt overgaan.

Hoe doe je dat?

Hier een uitgebreide Engelstalige handleiding: https://www.tenforums.com/tutorials/48012-fix-youve-been-signed-temporary-profile-windows-10-a.html

 

En hier een beknopte Nederlandstalige versie daarvan: http://blog.pcwebplus.nl/er-kan-niet-worden-aangemeld-bij-uw-account/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij doet het weer,

dorst niet te veel te wijzigen omdat ik geen backup kon maken, gaf de melding "geen bestanden gevonden voor een backup".

Het enige wat ik gedaan heb is ergens in register een 0 gemaakt waar 8000 stond.

Dit moest ik volgens de engelse versie doen. De genoemde regel wat op 1001.bak moest eindigen staat op mijn pc 1000.bak 

 

Bedankt voor de hulp Jonasthegamer en droske

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dat prima opgepikt Severin. Proficiat!

 

 

7 uren geleden, Severin zei:

dorst niet te veel te wijzigen omdat ik geen backup kon maken, gaf de melding "geen bestanden gevonden voor een backup".

Dat is dan toch nog een belangrijk werkpunt. Als je hierbij ondersteuning wenst, laat het dan weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.