Ga naar inhoud

gebruikt in eigenschappen c: niet correct?


louis14

Aanbevolen berichten

bij eigenschappen c: schijf (ssd) staat gebruikt op 73.0 GB

echter in treesize zie ik op de c: schijf 110,9GB

73 GB lijkt mij wat weinig want in eigenschappen zie ik windows: 41GB en windows.old:33,8Gb reeds

dus ik vermoed dat eigenschappen c: gebruikt verkeerd is

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

TreeSize graaft dieper dan Windows verkenner. Dat is nu net de surplus waarvoor TreeSize gebruikt wordt.

Vergelijk eens op map niveau tussen Windows verkenner en TreeSize. Zo ga je de verschillen weten te lokaliseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde niet dat de grootte van windows en windows.old op eigenschappen niet korrekt was maar doordat eigenschappen die bepaalde grootte voor windows en windows.old gaf zaten we al over de grootte die eigenschappen voor c: gaf.

zou het kunnen dat de creators update voor die (toch wel grove:70 versus 108) fout er iets tussen zit aangezien het op mijn andere laptop zonder creators update wel 'ongeveer' overeenkomt.ik heb het bewijs toegevoegd.

ik heb voor de creators update treesize niet geinstalleerd en zo niet gelet op de juistheid van eigenschappen.

ps.op file niveau zijn er kleine verschillen tussen verkenner en treesize

eig_laptop2.JPG

treesize_laptop2.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.