Ga naar inhoud

G data resten in register


amazone

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden, amazone zei:

Ik ben even naar de toetsenbord drivers gaan kijken:

Blijkbaar gaf Frst aan dat dit van G data kwam:

R3 GDKBB; C:\Windows\system32\drivers\GDKBB64.sys [27648 2015-09-16] (G Data Software AG)
R1 GDKBFlt; C:\Windows\system32\drivers\GDKBFlt64.sys [20992 2015-09-16] (G Data Software AG)

 

R3 GDKBB; C:\Windows\system32\drivers\GDKBB64.sys [27648 2015-09-16] (G Data Software AG)
R1 GDKBFlt; C:\Windows\system32\drivers\GDKBFlt64.sys [20992 2015-09-16] (G Data Software AG)

Apart hier word ook G Data aangegeven:
http://www.systemlookup.com/Drivers/11264-GDKBB64_sys.html
http://www.systemlookup.com/Drivers/10509-GDKBFlt64_sys.html

 

Wat is je merk toetsenbord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik zet een ander programma in (wat de oorzaak is kan ik niet zien)

Dit zijn alleen de onderdelen van G Date.

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    GDKBB;s
    GDKBFlt;s
    GDBehave;s
    HookCentre;s
    C:\Windows\system32\drivers\GDBehave.sys;f
    C:\Windows\system32\drivers\GDKBB64.sys;f
    C:\Windows\system32\drivers\GDKBFlt64.sys;f
    C:\Windows\system32\drivers\HookCentre.sys;f
    C:\ProgramData\G Data;fs
    C:\Program Files (x86)\G Data;fs
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde probleem - gelukkig kende ik de oplossing.

NB : na het uitvoeren probeerde ik een document te maken - dat lukte dus ik dacht toetsenbord OK

Echter bij herstart kon ik weer wachtwoord niet invullen

 

Zijn dit niet weer mijn toetsenbord drivers?

GDKBB;s
GDKBFlt;s

 

C:\Windows\system32\drivers\GDKBB64.sys;f
C:\Windows\system32\drivers\GDKBFlt64.sys;f

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe liever manuele aanpassingen :)

OK de mappen zijn verwijderd (nog even bewaard extern)

 

Deze fouten blijven nog altijd:

2. De aan G data gelinkte fouten/waarschuwingen in de Windows logboeken zijn er ook nog (zie Word document)

Als ik in het register naar het vermeldde exe bestand zoek kom ik op één sleutel:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon\Userinit

De gegevens in deze sleutel zijn: C:\Windows\system32\userinit.exe,C:\Program Files (x86)\G Data\InternetSecurity\AVKTray\AVKTray.exe,c:\program files (x86)\g data\internetsecurity\avkkid\avkcks.exe,

 

Zoals gezegd durf ik hier zelf niet aan te prutsen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het kan oplossen!!

Hier gelezen:

a. Start Registry Editor. To do this, click Start, type regedit in the Start Search box, and then press ENTER.
b. Click Continue.
c. Locate and then click the following registry key: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon
d. In the right pane, right-click Userinit, and then click Modify.
e. In the Value data box, type hard disk:\Windows\System32\userinit.exe, and then click OK.
Note: The hard disk placeholder refers to the disk on which Windows 7 is installed.
f. Close Registry Editor.
g. Restart the computer.

 

Dus ik ga gewoon

C:\Windows\system32\userinit.exe,C:\Program Files (x86)\G Data\InternetSecurity\AVKTray\AVKTray.exe,c:\program files (x86)\g data\internetsecurity\avkkid\avkcks.exe

veranderen in

C:\Windows\system32\userinit.exe,

aangepast door dorado
C:\Windows\system32\userinit.exe gewijzigd in C:\Windows\system32\userinit.exe,
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Je mag het ook zo doen:

 

Open een kladblok bestand. ( ga naar uitvoeren typ daar "notepad" en druk op enter).
Kopieer onderstaande code in dit kladblok bestand.
Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" type je: regfix.reg
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan.

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Winlogon]
"Userinit"="C:\\Windows\\system32\\userinit.exe,"


Open nu regfix.reg via dubbelklikken of rechtermuisknop - Samenvoegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.