Ga naar inhoud

bestanden verplaatsen


dwg

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik zou het volgende willen uitvoeren.

Heb een oude pc staan windows 98 en heb daar een prgramma op staan dat ik over zetten op een andere pc windows XP prof.Hoe kan ik dit het beste doen.:confused: :Army25:.

Wie zou mij kunnen helpen?

MVG

dwg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste dwg,

een compleet geïnstalleerd programma is meestal niet over te zetten naar een andere pc, laat staan met een ander besturing systeem.

kunt u ons even laten weten om welk programma het gaat, dan kunnen wij alsnog even verder kijken voor u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Vista staat er iets als Windows Easy Transfer, ik neem aan dat er ook zoiets bestaat op xp. Ik heb het nog niet gebruikt, maar het ziet er mij handig uit. Je moet dan natuurlijk wel een netwerk opstellen... Je kan het vinden bij bureau-accesoires, systeem-werkset.

Met dit programma kan je o.a. programma-instellingen verplaatsen.

Zelf werk ik meestal met een usb-stick, maar dat is niet echt bruikbaar bij geïnstalleerde programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een goed idee, maar kan je daarmee geïnstalleerde programma's verplaatsen?

Ja maar dat kan je bv. ook met een externe HDD, usb stick,...

MAAR ik raad het niet aan, want je zult in games zeker een lagere fps halen,...

En je register wordt ook niet aangepast als je die progs niet installeerd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat op elke versie van windows xp onder de start balk normaal ergens iet van betsanden overzettten je kan daar een kijken en dan kan je normaal contact maken met je andere pc maar zoal al gezegd werd een volledig programma kan niet bverplaats worden dat heeft te maken met het windows register maar daar ga ik je nu niet mee belasten wat wel kan is ten eerste kijke of het compatibel is met je nieuwe pc indien dat kan dan kan je de instal ( instal.exe of iets dergelijks ) te vinden als je op het icoontje eigenschappen neemt en dn doel zoeken meet en als je de instal overgeplaatst hebt dn kan het prog opn instaleren

meer gaat niet zover ik weet

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.