Ga naar inhoud

Zeer lange download tijd


Aanbevolen berichten

Hallo, misschien kan iemand mij met dit probleem helpen. Sinds gisteren duurt het downloaden van bv 365 kb (simpele avi afl) zo een 30 minuten. Dit gebeurde plots want de 2 afl die ik ervoor downloade waren in 4 minuten binnen. Heb premium rapidgator. Moet wel zeggen dat ik vorige donderdag van Telenet naar Orange ben overgestapt en heb dan ook mijn IP adres bij rapidgator verandert nadat het zo lang duurde bij het downloade. de speedtest op ookla geeft 2.4 mbps aan en bij telenet geeft het 0.54 aan . Ligt het daaraan?

Heb ccleaner al eens laten lopen om alles te wissen en problemen op te lossen maar het heeft niet geholpen. Weet iemand hier iets meer over. Thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het volgende:

Stap 1:
Download 5929b53206462-SFTGC.pngSFTGC naar het bureaublad.
Dubbelklik SFTGC.exe om het programma uit te voeren.
Klik op Go om de opschoning uit te voeren.
Na het opschonen volgt een log. Deze hoef je niet te plaatsen.


Stap 2:
Download 593da97aa7782-sysgauge.pngSysgauge en installeer het programma.
open het programma en klik op Analyze in de werkbalk.
Klik vervolgens op SaveText report.
Plaats dit log in je volgende reactie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

svchost - Process Handle Count           ... 19615        - Error            - Number of handles is too high
svchost - Process Thread Count           ... 538          - Error            - Number of threads is too high

Ik zie dat svchost processen hoog in aantal zijn. Is je systeem mss aan het updaten?

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.