Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

dorado

Moderator
  • Aantal items

    495
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over dorado

  • Titel
    Moderator

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Man
  • Land
    Nederland

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

1.210 profielweergaven
  1. Slecht geluid

    Ja maar het kan ook liggen aan andere stuurprogramma's die disfunctioneren. Werk deze dus ook bij te beginnen met je videokaart.
  2. Slecht geluid

    Yep
  3. Slecht geluid

    Omdat DPC Latency Checker geen goede output gaf, adviseer ik je betere stuurprogramma's te installeren. (Je hoeft niet persé alle stuurprogramma's bij te werken) Maak wel eerst een backup van je stuurprogramma's in geval van. Download SDI Lite en *pak het uit naar de map C:\Program Files\SDI Dubbelklik SDI_auto.bat om het programma te openen. Klik in het welkomstscherm op Download indexes only. Klik dan op de paarse balk, kies Indexes en Ok Zoek nu in de lijst van hardware het stuurprogramma van jouw probleemhardware en houd de muis stil bij deze regel. Je ziet dan welke versie van je stuurprogramma is geïnstalleerd en welke versie beschikbaar is. Klik rechtsbovenin in het programma op de groene knop om de nieuwe versie te installeren. *Kijk hier hoe je kunt in- en uitpakken.
  4. Slecht geluid

    Workaround die je kunt proberen is de Flash Player niet te gebruiken bij Youtube filmpjes, door achter de links te zetten: &html5=1 Dus stel je wilt Rick Wakeman zien zonder Flash Player te gebruiken, klik http://www.youtube.com/watch?v=tKN_Rd-1V6Q&html5=1
  5. Slecht geluid

    Ik heb betreffende suggestie aangedragen, omdat je niet de eerste zou zijn die met deze tip geholpen zou zijn wat betreft de verbetering van je geluid. Dat wilt niet zeggen dat deze tip de enige tip is welke je zou kunnen helpen. Zoals je ziet in het plaatje in je laatste reactie, kun je Aangepaste grootte kiezen. Vul daar bij begingrootte en maximale grootte 3000 MB in, klik op Ok en herstart. Vertel of er verbetering te merken is. Zo niet, verhoog het dan eens respectievelijk naar 4500, herstart en deel je bevindingen. Mocht het niet helpen, volg dan onderstaande stappen op: Stap 1: Check de reactietijd met DPC Latency Checker Als het goed werkt, ziet de output er zo uit: Stap 2: Ga naar apparaatbeheer toetscombinatie → typ: devmgmt.msc Open ondertussen de DPC Latency Checker en schakel ieder apparaat afzonderlijk uit in apparaatbeheer en bekijk de resultaten in dplc. Zodra je verbetering ziet, weet je dus welke driver de boosdoener is en welk een update of een downgrade nodig heeft, ergo een goed werkende driver.
  6. Slecht geluid

    Probeer het volgende: Stap 1: stel het virtueel geheugen hoog genoeg in en defragmenteer dit eens. Combineer > typ: control sysdm.cpl,,3 > Klik op Instellingen bij Prestaties > Geavanceerd > Wijzigen > Virtueel Geheugen > Wijzigen. De grootte hiervan is veel minder belangrijk dan dat dit Minimaal even groot moet zijn als Maximaal. Windows hoeft het dan namelijk niet telkens, tijdens het gebruik ervan, te vergroten. Je kunt dit als volgt defragmenteren: Stel het in op nul en bewaar de instellingen, start opnieuw op in veilige modus en ga je schijf defragmenteren (als je dit niet halfjaarlijks doet dan kan het even een uur of langer duren), stel de grootte van het Virtueel geheugen dan in en start opnieuw op. Stap 2: Combineer → typ: mmsys.cpl Klik op eigenschappen van het standaardapparaat Klik op tabblad Geavanceerd Wijzig in het uitrolmenu de samplefrequentie en kijk of er verbetering is
  7. Probeer het eens met het Flash Player verwijderingsprogramma. Volg daarbij de tips in dit artikel
  8. Canon software updates

    Probeer het dan via de website: https://www.canon.nl/support/consumer_products/products/fax__multifunctionals/inkjet/pixma_mg_series/pixma_mg5700_series.aspx
  9. hardware probleem?

    Ik zou eens kijken of het wel werkt als je een een ander profiel aanmaakt. Het wijst er nl. op dat dit aan de hand is.
  10. hardware probleem?

    Log 1: Download MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad. Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers! Start MiniToolBox - Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren". Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja. Vink de volgende onderdelen aan: Flush DNS Report IE Proxy Settings Reset IE Proxy Settings Report FF Proxy Settings Reset FF Proxy Settings List content of Hosts List IP configuration List Winsock Entries List last 10 Event Viewer Errors List Installed Programs List Devices (Only Problems) List Users, Partitions and Memory size List Minidump Files List Restore Points Klik op de knop "Go". Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt". Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht lees je hier. Log 2:
  11. pc traag

    Doe eens de bandbreedte slurper diagnose & voer TCP Optimizer uit.
  12. Vertraging Firefox

    Probeer het volgende: Tik about:config?filter=browser.tabs.remote.autostart in de adresbalk van Firefox, bevestig met "Ik aanvaard het risico" en dubbelklik op het bovenste item, zodat de waarde in "False" verandert.
  13. pc traag

    Internet wordt sneller via deze tweak: kopieer en plak in CMD de volgende opdracht: Open een opdrachtregel met administratorrechten. Typ: netsh interface tcp set global autotuning = high Open Kladblok. Combineer → Notepad. Kopieer onderstaande code: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\Control\Session Manager\Memory Management] "LargeSystemCache"=dword:00000001 [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet002\services\LanmanServer\Parameters] "LargeSystemCache 1"=dword:00000003 Ga naar Bestand - Opslaan als. Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad. Bij "Bestandsnaam" zet je:tweak.reg. Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*). Klik op de knop Opslaan. Rechtsklik tweak.reg → Samenvoegen
  14. Miniaturen

    Download of Update Ccleaner Start CCleaner op. Voer Ccleaner uit en klik in de linkse kolom op Gereedschap → Opstarten → Context Menu Selecteer met [Ctrl+ A] alle regels Klik op Uitschakelen Schakel nu 1 voor 1 de regels in en kijk welke regel problemen geeft. Doe het volgende wanneer de verkenner openen niet (meer) lukt: Download de portable (of installer) versie van Windows Repair Free/Pro naar je bureaublad. Klik op Reboot to Safe Mode Start Windows Repair Free/Pro opnieuw. Klik op het tabblad Step 4:Optional (System File Check). Klik op Do It. Klik vervolgens op Step 5: Backup. Maak een registerbackup en een systeemherstelpunt. Klik dan op het tabblad Repairs. Vink de volgende onderdelen aan: 02- Reset File Permissions (2) 02.01 - File Permissions C:\ 04 - Register System Files 05 - Repair WMI 07 - Repair Internet Explorer 08 - Repair MDAC/MS Jet 10 - Remove Policies Set By Infections 14 - Remove Temp Files 23 - Repair File Associations (12) 23.04 - Repair Directory Association 23.05 - Repair Drive Association 23.06 - Repair exe Association 23.07 - Repair Folder Association 33 - Repair Performance Counters Klik op Restart/Shutdown System. Restart System → Start Repairs. Doe dit wanneer je System File Check uitgevoerd hebt: Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires. Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen. In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" & start notepad "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter. Let op de spatie voor de / en voor en na de >. Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien. Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
  15. Miniaturen

    Kijk eens naar dit dit artikel Download xnview
Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

×