Ga naar inhoud

EID inlezen


Katje77

Aanbevolen berichten

Beste,

om de identiteitskaart in te lezen gebruiken wij de EID Viewer, gedownload op eid.belgium.be en de identiteitskaart wordt eveneens ingelezen met een ander programma.

Bij de installatie van dit programma (dat we al verschillende jaren probleemloos gebruiken) dienden we eerst de eid viewer, zoals vermeld hierboven installeren.

 

Recent heb ik de nieuwste versie van de EID viewer via bovenvermelde website geinstallaerd en die werkt perfect.

 

Echter het andere programma meldt dat BEIDLIBAXCTRL.DLL ontbreekt en vraagt de eid software te installeren vanop eid.belgium.be; wat ik al twee keer deed.

Zie print screen:

via de verkenner kan ik het (??ontbrekende??) bestand opsporen.

als ik de DLL probeer  te registreren via regsvr krijg ik de foutmelding dat het bestand (of dependencies) niet kan worden geladen.

als ik het bestand met  dependency walker probeer te openen kan het programma het niet vinden...

 

van het bewuste programma heb ik geen ondersteuning meer.  Hoe kan ik alsnog zorgen dat de vereiste DLL (en dependencies?)  op het systeem blijven staan zodat het programma verder kan werken.

beidlipaxctrl.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.