Ga naar inhoud

EID met Microsoft Edge


Ivan

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Ik kan niet inloggen op bv. www.mybelgium.be via de browser EDGE in Windows 10 (zie bijlage). Via de browser IE11 lukt dit perfect. Ik meen mij te herinneren dat ik helemaal geen problemen had in Edge voor de november-update. In ieder geval waren er geen problemen na de eerste update van Windows 10.

De middleware die ik gebruik is versie 4.1.10 (build 1698)

 

Nog iemand ervaring met dit probleem?

 

Vriendelijke groeten,

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik kan niet inloggen op bv. www.mybelgium.be via de browser EDGE in Windows 10 (zie bijlage). Via de browser IE11 lukt dit perfect.

 

Microsoft staat het gebruik van plug-ins ( = invoegtoepassingen, deze zijn noodzakelijk voor het gebruik van de eID-software in je browser) niet toe in Edge ... je maakt dus best gebruik van een browser die het gebruik van plug-ins wel toestaat, voorbeelden zijn o.a. : Mozilla Firefox, Internet Explorer, ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een image van net voor de "november-update" teruggeplaatst en hier lukt het perfect om in te loggen met mijn EID op bv. www.mybelgium.be. Blijkbaar is die fameuze update de stoorzender.

 

Hiermee verwijs ik naar een afgesloten topic omtrent hetzelfde onderwerp.

 

Heb dit nu ook aan servicedesk@fedict.be laten weten en hoop via deze weg ook een oplossing te krijgen.

 

Ik hou u uiteraard op de hoogte en hoop van u hetzelfde.

 

Met vriendelijke groeten,

Ivan

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.