Ga naar inhoud
Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Nieuwe Layout
De PC Helpforum heeft een nieuw thema/layout sinds 23 augustus. Meer info.

Vriendelijk verzoek: whitelist www.pc-helpforum.be in je adblocker.

Beste bezoeker. Je ziet deze tekst omdat een adblocker, plugin of andere software onze advertenties blokkeert. PC Helpforum helpt jaarlijks gratis duizenden mensen met computerproblemen. Deze website en server kunnen we enkel onderhouden dankzij de inkomsten uit advertenties. Vandaar een vriendelijk verzoek: whitelist onze site zodat we jullie gratis verder kunnen helpen. Klik hier om te lezen waarom en hoe je kunt whitelisten.

Zdr Fdz

Computer boot niet

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik heb een probleem met m'n pc en ik weet niet hoe ik het moet oplossen. Ik doe mijn pc aan en het start wel op maar het boot niet, met andere woorden de scherm gaat niet aan en windows start niet ( is geen scherm probleem want scherm werkt ). Het rare is als ik m'n pc weer uit doe dan brand de pc case led licht nog en is draait de fan sneller. Hoe los ik dit op ? Heb m'n ram eruit gehaald maar geen effect.. alvast bedankt

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Zdr Fdz    0
  • Topicstarter
  • EDIT: dus er is licht aan me start knopje van de pc case en op het bovenste deel ook led licht, vanaf ik het uit doe blijft de bovenste deel nog aan, kan het een harddrive probleem zijn ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Dit probleem kan echt van alles zijn. Dus voor ons een beetje lastig om het juiste advies te geven. Heb je al eens de pc een tijdje helemaal van het stroom afgehaald en na een minuut of tien opnieuw geprobeerd?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!