Ga naar inhoud

Ccleaner of ander programma automatisch opstarten bij afsluiten laptop


Gast

Aanbevolen berichten

Ja, ik begrijp je, nu, geen probleem hoor. Nu wordt hij inderdaad volledig automatisch gereinigd. Ook wel grondiger blijkbaar. Systeem is er beetje bij versneld. Ben ook wel gelukkig dat ook Chrome zelf automatisch wordt gereinigd bij afsluiten. Het enige wat ik niet snap is zoals eerder gemeld dat ik vroeger Firefox en Thunderbird moest afsluiten om het cache enz te reinigen en dat dit dan nu wel zou kunnen zonder dat je die afsluit:hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat laatste heb ik ook geen verklaring. Ik vermoed dat de op dat ogenblik in gebruik zijnde items nog blijven staan tot aan de volgende opkuis beurt. Opgelet... het is maar een vermoeden hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik denk het ook. Nu, s'avonds staat hij zo ingesteld bij uitvoeren Ccleaner dat laptop automatisch afsluit. Ik zelf sluit dan eerst alle open programma's af voor opkuis begint En rond 14 u gebeurt er een automatische opkuis. Als het dan nog niet oké is wordt het dwangneurotisch vrees ik. Hartelijk dank voor Uw hulp. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.