Ga naar inhoud

Windows upgrade


terrin

Aanbevolen berichten

Als je het venster accounts geopend hebt maak je er dus een afbeelding van.

Klik dan in het linker deelvenster ook eens op Gezin en andere personen en maak ook daar een afbeelding van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De account waar op ingelogd is is een Microsoft account. Waarschijnlijk is er een instelling gedaan geweest om je te kunnen aanmelden zonder het wachtwoord van die account te moeten ingeven. Dat is natuurlijk gemakkelijk maar die medaille heeft een keerzijde. En dat is dat men het wachtwoord gaat vergeten. En als men dat nergens bewaard heeft dan is er een probleem. Zeker nu je Microsoft een standaard account blijkt te zijn i.p.v. een administrator account. Vandaar dat je geen wijzigingen aan je Windows kunt aanbrengen zonder de noodzakelijke machtigingen te verkrijgen door bij iedere actie je wachtwoord in te voeren.

 

Ik raad je dan ook aan het wachtwoord te resetten. Dat doe je via deze Microsoft website: https://account.live.com/password/reset

Selecteer (bolleke) Ik ben mijn wachtwoord vergeten en klik op Volgende.

Doorloop de Wizard.

 

Zodra je een nieuw wachtoord hebt kun je het accounttype van je huidige account wijzigen van Standaard naar Administrator door dat wachtwoord in te voeren zodra er om gevraagd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.