Ga naar inhoud

hr

peter vd velde
 Delen

Aanbevolen berichten

GEACHTE

probleem met windows 10 

mijn startmenu werkt niet meer , ik kan ook niet meer in ,instellingen komen , dan krijg ik een oranje veld met tandwiel te zien .

alles wat op internet word aan geboden geprobeerd , niets helpt  ook open office apache is niet meer aan de gang te krijgen  , verder bij afsluiten de melding , task host windows, waar ik op moet klikken om af te sluiten . 

kunt u mij aub. helpen ? 

bij voorbaat dank , peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geachte.

bedankt voor uw advies . ik heb helaas geen backup , dat komt omdat ik allang niet meer  in instellingen kan komen 

dan komt de vraag waarom ik geen her instalatie van wind. 10 heb gedaan . dat heeft als reden dat ik bang ben veel te verliezen , bijvoorbeeld mijn buroblad pictogrammen en mappen , maar vooral mijn E,mail programma, ik zou mij geen raad weten als ik dat verspeelde , 

mogelijk kunt u mij uit leggen wat ik moet doen om alles te behouden  , kan ik het bij voorbeeld op mijn Dschijf zetten , en hoe plaats ik het dan weer terug , of komt bij een instalatie het meeste weer vanzelf terug .

komt bij dat ik 77 jaar ben en een beetje digibeet . 

bij voorbqaat dank . peter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, peter vd velde zei:

bedankt voor uw advies . ik heb helaas geen backup , dat komt omdat ik allang niet meer  in instellingen kan komen 

Als je mijn advies uitvoert dan blijven je bestanden en programma's behouden. Ook je bureaublad pictogrammen trouwens. Een back-up is in dit geval aanbevolen voor het geval er iets zou mis gaan maar die kans is zeer klein te noemen.

Om een back-up te maken hoef je niet in Instellingen te komen. Lees mijn onderschrift eens.

of komt bij een instalatie het meeste weer vanzelf terug .

Ja dus.

komt bij dat ik 77 jaar ben en een beetje digibeet . 

Daar hoeft u zich niet voor te schamen, het is alleen een beetje lastig.

Zelf ben ik al niet veel jonger trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...