Ga naar inhoud

hr


peter vd velde

Aanbevolen berichten

GEACHTE

probleem met windows 10 

mijn startmenu werkt niet meer , ik kan ook niet meer in ,instellingen komen , dan krijg ik een oranje veld met tandwiel te zien .

alles wat op internet word aan geboden geprobeerd , niets helpt  ook open office apache is niet meer aan de gang te krijgen  , verder bij afsluiten de melding , task host windows, waar ik op moet klikken om af te sluiten . 

kunt u mij aub. helpen ? 

bij voorbaat dank , peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, peter vd velde zei:

alles wat op internet word aan geboden geprobeerd , niets helpt

Dat hoeven we hier dan niet meer te herhalen.

Misschien had je DIT nog niet gevonden. Doe dat maar eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geachte.

bedankt voor uw advies . ik heb helaas geen backup , dat komt omdat ik allang niet meer  in instellingen kan komen 

 dan komt de vraag waarom ik geen her instalatie van wind. 10 heb gedaan . dat heeft als reden dat ik bang ben veel te verliezen , bijvoorbeeld mijn buroblad pictogrammen en mappen , maar vooral mijn E,mail programma, ik zou mij geen raad weten als ik dat verspeelde , 

mogelijk kunt u mij uit leggen wat ik moet doen om alles te behouden  , kan ik het bij voorbeeld op mijn Dschijf zetten , en hoe plaats ik het dan weer terug , of komt bij een instalatie het meeste weer vanzelf terug .

komt bij dat ik 77 jaar ben en een beetje digibeet . 

bij voorbqaat dank . peter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, peter vd velde zei:

bedankt voor uw advies . ik heb helaas geen backup , dat komt omdat ik allang niet meer  in instellingen kan komen 

Als je mijn advies uitvoert dan blijven je bestanden en programma's behouden. Ook je bureaublad pictogrammen trouwens. Een back-up is in dit geval aanbevolen voor het geval er iets zou mis gaan maar die kans is zeer klein te noemen.

Om een back-up te maken hoef je niet in Instellingen te komen. Lees mijn onderschrift eens.

1 uur terug, peter vd velde zei:

of komt bij een instalatie het meeste weer vanzelf terug .

Ja dus.

 

1 uur terug, peter vd velde zei:

komt bij dat ik 77 jaar ben en een beetje digibeet . 

Daar hoeft u zich niet voor te schamen, het is alleen een beetje lastig.

Zelf ben ik al niet veel jonger trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
2 uren geleden, peter vd velde zei:

ik heb een hoop fratsen uit moeten halen om de zaak draaiend te krijgen .

Wat bedoel je daarmee?

 

En wat is het resultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.