Ga naar inhoud

Internet werkt niet door proxy


Quiera

Aanbevolen berichten

Hallo! 

Wij hebben een vrij oude computer (Antec) die alleen maar werkt met een internetkabel. Normaal werkt dit gewoon maar nu geeft hij aan bij de probleemoplossing: ''Het externe apparaat of de externe bron accepteert de verbinding niet''. Er staat wel dat hij verbonden is maar hij gaat niet naar de startpagina. Ik heb al wat gegoogeld en daar staat dat het ligt aan iets met de proxy maar ik heb erg weinig verstand van computers. 
Ik heb namelijk al alle vinkjes uitgezet behalve 'instellingen automatisch detecteren'maar dit werkte niet.  

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

 

  1. Met welke Windows werk je?
  2. Met welke browser werk je?
  3. Is het bij het bezoeken van één bepaalde website dat je het probleem hebt of bij om het even welke site?
  4. Is het probleem begonnen nadat je een bepaald programma geïnstalleerd hebt en zo ja , welk?
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, droske zei:

 

  1. Met welke Windows werk je?
  2. Met welke browser werk je?
  3. Is het bij het bezoeken van één bepaalde website dat je het probleem hebt of bij om het even welke site?
  4. Is het probleem begonnen nadat je een bepaald programma geïnstalleerd hebt en zo ja , welk?

ik werk met windows 10 en met google chrome. Hij doet dit bij elke website. voor zover ik weet is het niet gebeurd na het installeren van een bepaald programma want ik heb niks nieuws geinstalleerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op START / Instellingen / Netwerk en Internet.

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen.

Klik in het venster Netwerk en Internet ook nog eens op de link Adapteropties wijzigen. Maak ook daar een afbeelding van en voeg ze samen met die eerste afbeelding toe aan je volgende antwoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, droske zei:

 

  1. Met welke Windows werk je?
  2. Met welke browser werk je?
  3. Is het bij het bezoeken van één bepaalde website dat je het probleem hebt of bij om het even welke site?
  4. Is het probleem begonnen nadat je een bepaald programma geïnstalleerd hebt en zo ja , welk?

ik werk met windows 10 en met google chrome. Hij doet dit bij elke website. voor zover ik weet is het niet gebeurd na het installeren van een bepaald programma want ik heb niks nieuws geinstalleerd. 

Knipsel.PNG

Knipsel2.PNG

Knipsel3.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.