Ga naar inhoud

[OPGELOST] Word werkt niet meer


katie449

Aanbevolen berichten

Na een traagwerkende computer is hij binnen geweest voor het herinstalleren van Windows XP. ik had op een externe harde schijf mijn documenten gezet en dus teruggeplaatst.

Word 2003 had ik op een cd-tje staan , maar ik geraakte niet verder , daar de registratiecode niet(meer) werd aanvaard.

Iemand heeft voor mij via telefoon , mijn computer overgenomen en er word 2003 opgezet.

Ik kreeg nu wel verwittigingen dat ik word moet registreren...en sommige bestanden kon ik al niet meer openen.

Intussen Open Office erbij opgezet , om toch nieuwe documenten te kunnen maken .

Niet alle documenten in word 2003 gemaakt kunnen met OO geopend worden en die beveiligd met een paswoord helemaal niet.

Vandaag kan ik in word geen enkel document meer openen. (foutmelding : kan dit patchpakket niet openen)

hoe kan ik mijn oude documenten nog redden of Word weer doen werken ???

Van harte dank bij voorbaat !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad , en dat heb ik vandaag gedaan. word 2007, Je zou dan denken dat al mijn problemen opgelost zijn, nee dus.

Ten eerste kan ik word 2003 niet verwijderen, iets met een patch.

En nu kan ik dus wel oude word dcumenten openen, automatisch in 2007 ; dat is ok. Maar als ik een foto open en dubbelklik , komt er een melding : Picture mananger is niet voor de huidige gebruiker geïnstalleerd. voer setup in om toepassing te installeren.

of :

picture mananger kan de benodigde bestanden niet installeren vanwege fout 1635 in windows installer

Als ik dan in de lijst van software kijk, zie ik wel windows installer staan, maar dat blijkt geen ruilmte in te nemen op de schijf...

Help !! ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een systeemherstel uit te voeren naar een datum van voor de installatie van office 2003. Zorg er vervolgens voor dat je windows xp volledig up to date staat (moet SP3 zijn). Door het systeemherstel zal uiteraard ook je word 2007 verdwenen zijn. Installeer deze vervolgens opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We geven het nog niet op. Installeer ccleaner en probeer hiermee Word 2003 te verwijderen. (klik op gereedschap - selecteer het programma en klik op deinstalleren. Installeer vervolgens opnieuw word 2007 (normaal zal het de installatieprocedure voorstellen om een herstel uit te voeren daar het progamma reeds geïnstalleerd is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ccleaner had ik al , maar kende blijkbaar niet alle mogelijkheden ervan : eindelijk is word 2003 eruit.

Mijn ander probleem is ook opgelost ; ik heb een nieuwe foto naar de computer gecopieerd en kan nu weer het programma gebruiken, heel raar , maar waar. picture manager doet het weer.

Van harte bedankt voor je hulp !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.