Ga naar inhoud

Welke Laptop voor GTA IV?


Aanbevolen berichten

hallo,

ik ben opzoek naar een laptop om GTA IV te spelen maar ik weet niet precies welke ik heb er al eentje gezien en die staat op deze site:

4Launch Shop

want aan de videokaart te zien is het wel mogelijk, of niet?

en als ik er nog een Gb geheugen in douw dan doe ik gewoon wat geheugen bij videokaart via de laptop zelf.

en ik moet ook een beetje aan mijn budget denken.

Bas Wit

Link naar reactie
Delen op andere sites

uuuhm... nee dat gaat niet lukken met deze laptop.

reken maar dat als je GTA IV wilt spelen op een laptop je een laptopje nodig gaat hebben van een kleine €1000

GTA IV gebruikt ontzettend veel van je videokaart... en een videokaart in een laptop is DUUR

Link naar reactie
Delen op andere sites

in een laptop kan je bij de meeste modellen zelf geen andere videokaart steken, en als je het al kan (XMX slot videokaarten vinden is een ramp) mag je zéker op 600€ voor een middenklasse videokaart rekenen, dus dat is gewoon geen optie.

Ik raad je een XPS M1530 N03X5304 aan, alles met minder dan een 8600mobile GT kaart (geen GS) kan je het vergeten dat GTA4 gaat kunnen draaien. Deze staat momenteel in promotie en kost maar 989€ met 3 jaar garantie & thuisherstelling inbegrepen, wat dus eigenlijk een koopje is voor dat toestel (T8100cpu, 4 gig ram, 320 gig hd en een 8600M GT)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgens een vriend van me (die deze laptop heeft) kun je met een Hp Pavilion HDX Premium X16-1160eb om toch degelijk Gta4 spelen maar je bent al snel een 1.450 euro kwijt of met een Hp Pavilion DV7-1299eb maar dan ben je ook weer een 1.280 euro kwijt de meeste notebooks zijn niet echt ontworpen voor game's zoals GTA IV

denk anders eens over een desktop:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.