Ga naar inhoud

Computer start op tot bureaublad dan gaat het scherm uit


Kickert

Aanbevolen berichten

Hallo,


Laats begin ik een probleem te krijgen met mijn computer dat bestaat uit:

-AMD Phenom II x6 1045t @ 3.2 Ghz

-ASRock 970 extreme3

-Cooler Master Hyper TX3 EVO

-8GB Ram

-Asus GTX 950 2Gb Gaming Strix

-Samsung 250 GB 7200RPM harddisk (driver)

-WD Blue 1Tb

-Ewent 600W PSU

 

Het probleem waar ik tegenaan loop is dat mijn computer opstart het duurt vreselijk langzaam, op het moment dat het opgestart is daarentegen en mijn bureaublad verschijnt schakelt mijn beeldscherm uit maar blijven mijn fans runner, dus ik neem aan dat de computer zoals mijn CPU aanblijven, betekend dit dat mijn driver HDD corrupt is, is hier een oplossing tegen?

Voordat ik dit probleem kreeg had ik wel een virusmelding van windows die ik gelijk verwijderd heb, kan dit het probleem zijn?

 

Bij voorbaat dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikersaccount is dan wellicht niet met een wachtwoord beveiligd. Indien dat wel het geval was zou je zeker in het aanmeldingsscherm komen alvorens je bureaublad kan geopend worden.

Aan de hand van een Windows 10 installatiemedium kun je ook in de herstelmodus komen door van het installatie medium op te starten en in plaats van op "Nu installeren" te klikken klik je op het linkje "Uw computer herstellen" (Zie linker benedenhoek van dat venster).

 

https://www.pc-helpforum.be/topic/59284-windows-10-gratis-en-legaal-downloaden/

Dit kan voor u dan uiteraard enkel via een andere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.