Ga naar inhoud

lente update


lowie12

Aanbevolen berichten

Ik had de lente update binnengehaald maar  de computer start   niet op krijg steeds de melding er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart er worden fout gegevens verzameld en dat blijft zich steeds herhalen ,

weet iemand raad dank bij voor baat,

lowie 12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja droske het is dezelfde pc maar zoals ik heb gemeld is dat probleem opgelost en dat was ontstaan bij het proberen binnen te halen van de lente update later als stuurprogramma weer normaal 

was heb ik terug geprobeerd om de update binnen te halen maar krijg steeds dezelfde foutmelding

Groeten Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het niet verstandig van die Spring Creators update zelf al te gaan downloaden en installeren. Bij de vorige keren is telkens gebleken dat er in het begin nog fouten in die nieuwe versies zitten. Toch blijkt telkens weer dat er mensen zijn die geen geduld hebben en zelfs niet kunnen wachten totdat Microsoft die automatisch aanbiedt. Zo loop je dan een duidelijk groter risico dat je op de blaren moet gaan zitten.

Maar wat gebeurd is is gebeurd en hopelijk ga je hier de nodige lessen uit trekken en doen de anonieme lezers dat ook.

 

Ik raad je aan terug te keren naar een herstelpunt van vóór dat je die Spring Creators update hebt uitgevoerd aan de hand van de Geavanceerde probleem oplosser. Deze bereik je door op te starten van een Windows 10 installatie medium (DVD of USB-stick).

Lees hier hoe je daarvoor te werk gaat:https://www.pc-helpforum.be/topic/59633-systeemherstel-uitvoeren-met-de-windows-10-installatie-dvd/

 

Wellicht is nu tijdelijk (gedurende de eerste 10 dagen na de update) ook de optie Naar vorige Windows versie terugkeren aanwezig in de geavanceerde opties. Dat verdient dan de voorkeur.

Als eerste zou je zelfs de optie Opstartherstel kunnen proberen, maar ik acht hiermee de kans op succes kleiner in.

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Droske,

Wat ge daar aanhaalt om te wachten kan ik je 100% bijtreden en heb ik mijn les voor de toekomst geleerd wat ik ondertussen heb gedaan is het volgende en ik zou graag je mening daar over kennen .

Ik ben terug gekeerd naar de versie 1709 en  heb via softwaredistribution de downloadmap aangeklikt en deze volledig  leeggemaakt zodoende werkt alles terug normaal en krijg ik voorlopig ook de lente update niet meer aangeboden;

Beleefde groeten,

Lowie 12

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.